Obserwatorzy

piątek, 2 października 2015

Czas na filiżankę herbaty / OpenBox

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z paczką, która jest moim zamówieniem z strony www.czasnaherbate.net. Dzięki uprzejmości sklepu dostałam -25% na całe moje zakupy. Do koszyka przede wszystkim wskoczyły moje chciejki z wishlisty jesienno zimowej [ link ] plus jeden bonus. Jesteście ciekawe co zamówiłam i dostałam w gratisie to zapraszam.



Całe zamówienie wygląda tak:


Jako pierwsze trafiły do koszyka 3 kawy, każdej jest 100g i są mielone.
Cena: 17,00zł / 100g

Cena: 17,00zł / 100g

Cena: 17,00zł / 100g

Dodatkowo zamówiłam 2 czarne herbaty z dodatkami na zimne i ciemne wieczory:

Cena: 25,90zł / 100g

Cena: 23,90zł/100g0

Dodatkowo do zamówienia otrzymałam 2 gratisy:

pierwszym jest "próbka" herbaty zielonej


drugim metalowa puszka, w której już znajduje się truskawkowa herbata


I to tyle z mojego zamówienia. Jak wam się podoba??
Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YT :)
I zapraszam na stronę Czasnaherbatę :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz