Obserwatorzy

niedziela, 3 stycznia 2016

Norel - Krem rozświetlająco wygładzający z kwasem migdałowym

Hej. Dzisiaj przychodzę do was z kremem do twarzy na noc z fimy Norel. Dostałam go w listopadowym pudełku ShinyBox w wersji miniaturowej. Ale i tak wystarczył mi na bardzo długo i w sumie cały czas go mam. Dostałam 25ml, a oryginalne opakowanie ma 50ml czyli mam połowę. Jeżeli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził to zapraszam.


Opis na opakowaniu:
Lekki krem oparty na 10% kwasie migdałowym i PHA, dla każdego rodzaju cery. Ujednolica koloryt, delikatnie złuszcza, wygładza nierówności skóry i przyśpiesza gojenie wyprysków trądzikowych. 
Stosowanie: Codziennie na noc. 
Przebadany dermatologicznie


Moja opinia:
Krem jest zamknięty w plastikowej białej tubce z naklejoną etykietką z czarno pomarańczowymi napisami zamykanej przy pomocy nakrętki, zaś w oryginale w słoiczku z dekielkiem. Krem jest bardzo gęsty o białym kolorze. Krem bardzo szybko się wchłania i pozostawia świetlisty film na twarzy. Jeżeli jest chodzi o zapach to jest to taki lekko wyczuwalny, ostry, ale po nałożeniu go nie czuć. Ja stosuje go od mniej więcej połowy listopada i powiem szczerze, że jestem z niego bardzo zadowolona. Już po pierwszym tygodniu zauważyłam skutki działania tego kremu. Moja cera zrobiła się rzeczywiście jednolitego koloru i nie świeci się tak szybko jak wcześniej. Mam cerę mieszaną z przewagą tłustej i bardzo szybko moja twarz się świeci. Dzięki temu kremowi zaczynam się świecić dopiero późnym popołudniem, a wcześniej już ok 12 moja twarz była mocno świecąca. Dodatkowo zauważyłam, iż nie jest już taka "zadymiona". Paliłam przez długi czas i od paru miesięcy już nie palę, ale moja skóra wciąż była jak by zadymiona, a dzięki temu kremowi efekt znikł. Ani razu nie miałam efektu ściągniętej skóry co przy kremach na noc często mi się zdarza. Dodatkowo krem po aplikacji jest niewyczuwalny, ponieważ bardzo szybko się wchłania i kwasowy zapach znika. Polecam go każdej kobiecie, ponieważ jak dla mnie jest on godny uwagi i wypróbowania. Jego cena to 78zł za 50ml, wysoka ale też dostosowana do produkty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz