Obserwatorzy

poniedziałek, 1 września 2014

Denko sierpniowe :)) aż 28 produktów wykorzystane

Hej dziewczyny :) Dzisiaj rano jak otworzyłam moją torbę z pustymi opakowaniami i wysypałam na łóżko, aż się przeraziłam ile tego jest.  Wiem, że post miał być wczoraj, ale niestety nie dałam rady. Opakowania podzieliłam na małe grupki by lepiej się opisywało i czytało. Myślę, że w przyszłym miesiącu denko będzie mniejsze, ale to jest na prawdę sporo i chyba szybko takiego nie będzie. Dobra nie zanudzam i zapraszam do lektury :))



1. Balsam chłodzący do stóp Sorbet z Papai
Totalna kicha. Nie chłodzi! Do tego się klei i pozostawia dziwna w dotyku skórę stóp.
NIE KUPIĘ
2. Avon - Energetyzujący scrub do stóp z solą morską
Jest jak dla mnie taki średni. Niby skóra jest oczyszczona i stopy lekko pozbawione martwego naskórka, ale jak dla mnie za słaby.
NIE KUPIĘ

3. AVON - Szampon wzmacniający Czarna rzepa i cedr.
Czy wzmacnia? Nie! Moje włosy bardzo go nie lubią. Do tego nieprzyjemny zapach. Długo męczyłam ten szampon i na szczęście się skończył.  Nie polecam go nikomu, kto dba o swoje włosy.
NIE KUPIĘ
4. Isana - owoce i witaminy - Szampon do włosów
Hm... No i tutaj mam bardzo mieszane uczucia. Na początku bardzo niszczył mi włosy. Plątał i sprawiał, że były w dotyku jak siano. Zaś kiedy zaczęłam olejowanie włosów w szybki i sprawny sposób zmywał nadmiar oleju. Nie sięgnę już po nie go tylko dla tego, że chcę wypróbować inne i nie chcę niszczyć moich włosów.
NIE KUPIĘ
5. Syoss - suchy szampon
Jak dla mnie rewelka. Dobrze mieć go na swojej półce z kosmetykami czy kosmetyczce wyjazdowej. U mnie spisał się w 100%. Nie raz uratował mnie przed ważnym spotkaniem kiedy nie miałam czasu na umycie włosów. Polecam każdej kobiecie. 
KUPIĘ 


6.FM Group - Woda perfumowana nr. 283 ( stare opakowanie)
Jedna z moich ulubionych zapachowych nut. Miałam ją 3 lata i bardzo oszczędzałam jak się tylko da. Na pewno po nią sięgnę już niebawem bo to mój zapach na jesień, 
KUPIĘ

7. Avon - Pur Blanca Blush
Jeden z zapachów, które na prawdę lubię. To już moja chyba 5 butelka, ale raczej już po nią nie sięgnę. Jestem osobą, która lubi zmieniać perfumy. Jak na razie nie znalazłam jeszcze tej jedynej ulubionej więc dalej będę poszukiwała.  Dlatego nie kupię kolejnej buteleczki.
NIE KUPIĘ

8.Always Ultra Night - podpaski na noc ( 2 opakowania)
Co do podpasek możecie już przeczytać moją opinię tutaj (KLIKNIJ)
KUPIĘ
Nawet zdradzę wam małą tajemnicę ;) Kupiłam już spory zapas jak byłam na zakupach w Makro

9. Carea - płatki kosmetyczne
Płatki, po które często sięgam. Kupuje je w biedronce. Ich plusem jest to, że się nie rozwarstwiają, dzięki czemu demakijaż czy zmycie lakieru z paznokci nie jest problematyczne. 
KUPIĘ

10. NIVEA BABY - Aksamitne mleczko nawilżające.
Opakowanie zakończone pompką co daje na prawdę duże ułatwienie przy aplikowaniu na skórę. Recenzji jeszcze brak, ale już niebawem się pojawi. Czy kupię ponownie? Na pewno, bo zapewne rewelacyjnie się sprawdzi również w zimie.
KUPIĘ

11.Naturalny mus do ciała - FM Group
Mój ulubiony mus do ciała. Możecie o nim przeczytać tutaj (Kliknij)
KUPIĘ

12. Avon naturals - Czekoladowy peeling myjący do ciała
Moją opinię możecie już przeczytać tutaj  (Kliknij)
NIE KUPIĘ

13. Sól peelingowa do saun i natrysków - kwiat brzoskwini
Kocham tą sól. Zapach powalający, już używam drugiego opakowania, ale o innym zapachu. Sól pozostawia ciało wygładzone i pachnące. Nie trzeba z nią iść do sauny, wystarczy łazienkowe zacisze :)
KUPIĘ

14. Poezja - zmywacz do paznokci
Kosztuje raptem 1zł i na prawdę świetnie zmywa nawet ciemny lakier. Zamierzam wypróbować inne zmywacze, ale na pewno zawsze będę miała go w pogotowiu. Nie dość, że mała i poręczna buteleczka to jeszcze na świetnie się sprawdza.
KUPIĘ
15. Lakier do paznokci Eveline nr. 253
Niestety nie przypadł mi do gustu. Jest gęsty o nie trzyma się na paznokciach. Bardzo szybko zasycha.
NIE KUPIĘ

16.Gliceryna - Apteka
Od miesiąca robię olejowanie włosów i zawsze prócz oleju daję 10 kropli gliceryny. I powiem wam, że na pewni daje dużo lepszy efekt.
KUPIĘ
17. Avon - Oczyszczające plastry do nosa
Kolejny produkt nad którym się wahałam. Nie wiem czy go jeszcze kupię. Średnio się sprawdził do tego ma ohydny zapach spirytusu. Bleee.... 
MOŻE KUPIĘ

18. Avon - Tonik przeciw wypryskom z kwasem salicynowym
Używałam go już z przyzwyczajenia przymykając oko na to jak mi niszczy cerę. Postanowiłam powiedzieć dość i wiem, że już go nie kupie. Zwłaszcza, że na rynku są o wiele lepsze toniki do twarzy :)
NIE KUPIĘ

19. Preparat do demakijaży Avon
Nigdy już po niego nie sięgnę. Nie dość, że tłusty to w dodatku nie zmywa tuszu do rzęs, nawet tego z Avonu. Do tego jest malutki bo ma 50ml w opakowaniu. Nie jest wart swojej ceny.
NIE KUPIĘ
20. Puder w kamieniu odcień Light medium - AVON
Mój numer 1 jeżeli chodzi o pudry. Nie robi plam, rozkłada się równomiernie. Dla mnie dużym plusem, jest to, że kiedy nosze go w torebce nie rozsypuje się. Już kupiłam kolejny, tylko że jaśniejszy odcień na zimę. 
KUPIĘ
21. AVON - Upiększający podkład BB SPF 15
kocham ten podkład. Rewelacyjnie kryje i sprawdza się przez cały rok za równo w zimie jak i latem. Już w mojej kosmetyczce jest kolejny i niebawem recenzja. 
KUPIĘ


22. Luksja - Cere Pro Nourish - mleczko pod prysznic ( 2 próbki)
Na pewno sięgnę po pełnowymiarowe opakowanie produktu. Super sprawdza się na basenie, kiedy zaraz po prysznicu chcę się szybko ubrać, ale jednocześnie cieszyć się gładką skórą. Wiadomo, że jak bym się posmarowała balsamem to musiałabym troszkę poczekać, aż się wchłonie. 
KUPIĘ
23. AA - Płyn do higieny intymnej - próbka
Jedno słowo - REWELACJA. na pewno kupię pełnowymiarowe opakowanie, jak tylko będę coś zamawiać przez internet czy na zakupach w drogeriach. Bo jeszcze nie spotkałam tak odpowiadającego mi płynu do higieny intymnej. 
KUPIĘ
24. Glinka z morza martwego - Kalina sklep ( kliknij)
Stałe czytelniczki mojego bloga wiedzą już, że dostałam ostatnio 4 glinki do przetestowania w ramach akcji na FB. Jedną z nich już przetestowałam i recenzja już nie długo. 
MOŻE KUPIĘ
25. Biolevita - Olej kukurydziany
Jak już wiecie robię olejowanie włosów, a wiadomo, że latem wyjeżdżamy na wakacje. Szczerze mówiąc lepiej wziąć olej w saszetce czy woreczku niż dużą butelkę swojego oleju. Jeżeli chodzi o ten olej bardzo dobrze sprawdził się na moich włosach. Czy kupię? Nie wiem, może za rok przed wyjazdem na wakacje.
MOŻE KUPIĘ

26.Perfecta SOS - nawilżający peeling do rąk i regenerująca maska do rąk.
Na piątkowych zakupach zechciałam kupić ten produkt na wypróbowanie i co jestem bardzo zadowolona. Już niebawem na moim blogu będziecie mogli o nim więcej przeczytać.
KUPIĘ
27.Perfecta Spa - szafirowy peeling do rak i regenerująca maska-serum do rąk
Już niebawem recenzja, myślę, że spokojnie poczekacie na nią. Zdradzę tylko to, że :
NIE KUPIĘ

28. Vanish - szampon do prania ręcznego dywanów
Długa męczyłam ten preparat. Niestety na moich dywanach się nie sprawdził. Zero efektów. Na pewno po nie go nie sięgnę.
NIE KUPIĘ

No i dotarłyśmy do końca. Trochę tego było, ale jeszcze małe podsumowanie:
KUPIĘ - 14 produktów
MOŻE KUPIĘ- 3 produkty
NIE KUPIĘ - 11 produktów

Mam nadzieję, że dotarłyście razem ze mną do końca i zapraszam do komentowania i dodawania do obserwowanych. :)) Buziaki


5 komentarzy:

  1. Ale duże denko :)
    Ja u siebie nie robię, bo strasznie mało zużywam, więcej przybywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo duże denko :) Ten mus z FM mnie ciekawi, muszę się na allegro rozejrzeć za nim :)
    Również zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę się tego uzbierało, znam przede wszystkim produkty z Avonu, ale nie stosuję ich gdyż ich jakoś nie wpływ dobrze na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega denko! jak Ci się udało aż tyle skończyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lece z wyjaśnieniem. Sporo kosmetyków w moim domu są wykorzystane w połowie czy 1/3 i przez to moje denko jest takie duże. Po prostu wzięłam się za wykończenie produktów, które nie są pełne :)

      Usuń