Obserwatorzy

sobota, 20 września 2014

Przegląd tygodniowych paczek, zakupów i nowa współpraca

Hej dziewczyny. Dzisiaj chcę się z wami pochwalić co przynieśli  mi kurier i listonosz, a także paczkę, po którą jechałam do innego miasta i jestem bardzo zawiedziona. No i nie obejdzie się bez pochwalenia zakupami. Jednak również w czwartek zagościła w moim domu paczka z nowej współpracy, która jest odpowiedzią na pewien mój post.

Dobra najpierw zakupy :D czyli to co kobieta lubi najbardziej.
Avon - tusz do rzęs, lakier do paznokci, bluzka 5w1, no i zestaw Planet Spa w ramach programu dla konsultantek

 W Biedronce 2 muffinki ( jedna dla mnie i jedna dla mojego ukochanego)
 Z apteki Calcium C i 2 maści na odciski ( by zastosować zamiast skarpetek złuszczających)



To może teraz co przyniósł mi listonosz?





No i paczka z współpracy. Stale czytelniczki mojego blogu miały okazję przeczytać opinię na temat soli peelingujących do sauny od firmy Bassau ( ci co nie czytali znajdą wpis tutaj). Napisałam maila do te firmy i podałam linka do postu tak by zobaczyli, że o ich mało znanej firmie zrobilo się trochę glośniej w internecie. No i dostałam propozycję współpracy. Na początek wybrałam sobie sól peelingująca o zapachu Bambusa i olejek do sauny o zapachu czekolady i mięty. No, ale przyjaciółka podpuściła mnie by zapytać czy jest możliwość uzyskania jeszcze jednej soli o zapachu Ziół alpejskich. No i w środę dostałam smsa, że idzie do mnie kurier, zaś w czwartek odebrałam paczkę. No i było ogromne zaskoczenie. Mianowicie liczyłam na sole o pojemności 0,5kg, a nawet na 1 sól bo nie dostałam odpowiedzi co do drugiej soli. W paczce były każda po 1kg! Szok. Jak na razie pochwalę się wam zdjęciem, ale już nie bawem podzielę się z wami opinią na temat tych 3 rzeczy. Sole już poszły w ruch :D

Dostałam już informację, że w przyszłym tygodniu zagości do mnie kurier z 2 paczkami, ale nie zdradzę wam co w nich będzie :P 
Lubicie sole peelingujące? Jakie polecacie?

12 komentarzy:

  1. Głośniej jeszcze w necie nie jest, tylko u Ciebie się z nimi spotkałam :P Gratuluję współpracy i trzymam kciuki za powodzenie i efekty, bo firma widać, że jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa... zapomniałam... wrzucisz zdjęcia i recenzję bluzki? Wiadomo jak wygląda w katalogu- lepiej, jestem ciekawa jak na prawdę leży :)

      Usuń
    2. Ok na twoje życzenie zrobię recenzję, chociaż nie jestem z niej za bardzo zadowolona :/

      Usuń
    3. Witam, czy ta bluzka ma jakiś "spód", czy to tylko taka narzutka w stylu poncho?
      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Marto owszem ma spód. Zapraszam w sobotę na recenzję :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółka stwierdziła, że jak zdam prawo jazdy to osobiście przyklei mi ją na klapę bagażnika :D

      Usuń
  3. Fajne nowości! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś tu jest konsultanka avon, ja byłam. Muffinki z biedry są mega! Dzięki za odwiedzinki na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń