Obserwatorzy

piątek, 5 czerwca 2015

Paczka Winiary i małe wyjaśnienia

Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z opóźnioną paczką z Winiary i małymi wyjaśnieniami mojej obecności. Jak wiecie studiuję na 1 roku studiów. Aktualnie mam ostatnie zaliczenia do, których trzeba przysiąść i dlatego zaniedbałam bloga. Brak czasu spowodował u mnie spore zawirowania w życiu prywatnym jak i blogosferze, ale proszę dajcie mi tylko tydzień a obiecuję wrócić do codziennego pisania. A teraz paczka. Z tym też było trochę problemów, ponieważ wiele blogerek dostała ją już 22 maja, a moja dotarła dopiero 2 czerwca.  Nie będę ukrywać, że wkurzyłam się i to nie lekko. No, ale i tak postaram się szybko je zrecenzować i opisać. A oto paczka i jej zawartość:




W paczce znalazłam przepiękną doniczkę i miętę, szczypiorek jak i koperek do zasadzenia. Dodatkowo 20 chłodników w 3 wariantach smakowych - 6 ogórkowych, 6 czosnkowo koperkowych i 8 buraczkowych. Każdy z nich mnie bardzo ciekawi dlatego szybko pojawią się opinie na ich temat.



Dobra a teraz wracam do nauki :) Buziaki :***








1 komentarz: