Obserwatorzy

środa, 29 października 2014

Dzisiaj porozmawiamy o solach peelingujących Bassau :))

Wiem, że dzisiaj miało być o olejku do sauny Bassau, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć. Na dworze szybko robi się ciemno i to mnie załamuje. Sole miałam już ofocone od początku więc dlatego dzisiaj będzie o nich a jutro o olejku. W sumie przez moje ręce przeszło już 5 zapachów soli peelingujących i nie trafiła do mnie taka, która by mnie zawiodła. No to zaczynamy....

Najpierw zobaczmy co pisze producent i w jakich wariantach zapachowych możemy sobie zamówić, a także w jakiej cenie.

Sól peelingowa do sauny lub natrysku

Opis:
Wizyta w saunie połączona z zastosowaniem soli peelingowej to pełnia doznań.
Produkt na bazie soli morskiej zawiera naturalny olejek zapachowy. Sól peelingowa w trakcie zabiegu oddaje skórze cenne minerały i naturalne składniki. Dzięki efektowi peelingu obumarłe komórki (złuszczony naskórek) zostają usunięte w naturalny sposób. Pory skóry zostają oczyszczone, skóra może oddychać. Pobudza ukrwienie skóry i nadaje gładkość i miękkość. Poprawia samopoczucie.

Zastosowanie:

W czasie natrysku lub w czasie pobytu w saunie w wilgotną skórę wetrzeć sól peelingową Po kilku minutach dokładnie spłukać.

Zalety naszego produktu:

- pielęgnacja skóry i jej oczyszczanie
- aktywacja biologicznych funkcji skóry
- delikatne usuwanie obumarłego i łuszczącego się naskórka
- działanie odswieżające
- zapobiega alergiom i uczuleniom poprzez dużą zawartość minerałów z morza. 
Rodzaje:

W naszej ofercie mamy trzy rodzaje soli peelingowej: miałką, cienkoziarnistą oraz gruboziarnistą. 

Dodatkowo każda z nich jest dostępna w zapachach: 
Drzewo sandałowe, Eukaliptus, Japońska mięta, Mentol, Świerk, Orchidea, Cedr, Grejpfrut, Zielona Herbata, Mango, Mandarynka, Mięta pieprzowa, Bambus, Zioła alpejskie, Kwiat brzoskwini, Kosodrzewina, Zielone jabłuszko, Trawa cytrynowa, Marakuja, Mharadża

Cena:
0,5kg 10,69zł
1kg 18,70zł
5kg 84,13zł

Zamawiawiać można na stronie http://www.bassau.pl/
wysyłka błyskawiczną bo sama się o tym przekonałam

O soli peelingującej o zapachu Japońskiej mięty, drzewa sandałowego i kwiatu brzoskwini możecie przeczytać tutaj.... i możecie również przeczytać o większej ilości zalet jakie zauważyłam podczas stosowania tych soli. 

Moja opinia

Sole peelingujące zamknięte są w przeźroczystych plastikowych opakowaniach z niebieską zakrętką. Barwa biał, a zapach bardzo intensywny w przypadku oby dwu soli. Zastosowanie na wiele sposobów. 

Sól peelingująca do saun i natrysków drobnoziarnista Bambus



Sól peelingująca do saun i natrysków gruboziarnista  Zioła Alpejskie




Obie sole są typowo chłodzące. Rewelacyjnie nadają się do saun fińskich gdzie jest wysoka temp. ponieważ sól chłodzi a jednocześnie zdziera martwy naskórek. Lecz również są jak dla mnie niezastąpione w letnie popołudnia gdzie na zewnątrz mamy po 35-40 stopni jako sól do kąpieli. Woda pozostaje ciepła a was ogarnia cudowny mroźny chłód. Wyobrażacie sobie jak wracacie do domu w letnie popołudnie gdzie na dworze jest 40 stopni, marzycie o lodowatej kąpieli a nie macie wystarczająco zimnej wody? Wystarczy wsypać trochę soli do wody lub wetrzeć w zwilżone ciało i naraz macie rewelacyjne ochłodzenie. Zmęczenie znika w parę sekund. Mo rewelacją. Jedną sól a wiele możliwości. Nawet ja, która nie przepada za długim siedzeniem w saunie chętnie z niej korzystam, ale tylko wtedy kiedy mam przy sobie tą sól. 

W moje ręce wpadło już 5 soli i tak jak uważałam Japońską miętę za wybawienie to teraz wiem, że równie rewelacyjne są Zioła alpejskie. Za rok nawakacje zaopatrzeniem się chyba w wiaderka 5kg bo ja źle znoszę lato. Nareszcie mam swoje noezastąpione perełki.  

Zapraszam was do wypróbowania. Zapachów jest tak dużo, że każdy znajdzie coś dla siebie. 

Już jutro będzie opinia na temat Olejku do sauny o zapachu czekolady i mięty. Czy również zauroczy? Może wręcz przeciwnie? O tym już jutro więc zapraszam :-)

Dziękuję firmie za możliwość przetestowania:



3 komentarze:

  1. Ja też źle znoszę upały a nawet nie wiedziałam że istnieje takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie. Od sauny pękają mi naczynka na nogach. A szkoda, bo w poprzedniej pracy mieliśmy saunę na miejscu...

    OdpowiedzUsuń