Obserwatorzy

poniedziałek, 1 grudnia 2014

40 dni bez kupowania kosmetyków :))

No i kochane mamy już grudzień a co za nim idzie? Porządki świąteczne. Również przydałoby się posprzątać w moich kosmetykach. Ostatnio zrobiłam porządek w kartonach z żelami pod prysznic, balsamami, itp. Nie chciałam już nawet zaglądać do kolorówki. Masakra ile tego mam w zapasach. Postanowiłam sobie zrobić 40 dni odwyku od zakupów kosmetyków. 





Dzisiaj mamy 1 grudnia czyli mój 5 dzień odwyku. Dlaczego akurat taka nietypowa data rozpoczęcia? Ponieważ ja robiłam porządku to stwierdziłam, że muszę od razu rozpocząć zakaz kupowania. Mam w zapasie tyle kosmetyków, że porażka. Nie wiem czy uda mi się zużyć dużo z moich zapasów ( w co trochę wątpię, ale muszę się zmotywować), ale mam nadzieje, że tak. By wytrwać ten okres mam taką puszę z wielkim napisem DM. To tak będę wrzucać każdego dnia pewne kwoty po czym 6 stycznia otworzę skarbonkę i całą sumę wymienię na Euro i 10 stycznia popędzę do DM. Nawet mój ukochany chłopak stwierdził, że pojedzie ze mną i nie będzie kręcił nosem a nawet dołoży mi trochę pieniążków :) Motywacja wielka by wytrwać i jeszcze większa by opróżnić chociaż troszeczkę swoje zapasy. 


Jak myślicie wytrzymam?? 


11 komentarzy:

  1. Dasz rade... Dobry pomysl... Moze i ja tak zrobie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to powodzenia :) akurat taki czas,gdzie promocje kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam wielkie zapasy ;D dlatego omijam drogerie ;D na razie nieoficjalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wytrzymasz - będzie dobrze. Ja wchodzę do drogerii z "klapkami na oczach" i kupuję tylko to czego potrzebuję. Doszłam do momentu gdy w zapasie mam tylko jedną dodatkową maskę do włosów i żel pod prysznic :-). Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł ;),Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam kiedyś na takim 40-dniowym poście i średnio mi poszło, dlatego zrobię drugie podejście, ale dopiero od stycznia-w grudniu nie dam rady:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zycze by udalo ci sie wytrzymac w postanowieniu i chyba od razu po swietach tez takie sobie zafunduje :)) swietny pomysl! kibicuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie dam rady, więc nie przyłączam się do akcji :) Mam jeszcze kilka rzeczy na chciejliście do zrealizowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda kosmetykocholiczka powinna robić taki odwyk. Jak dla mnie to robi się trochę nienormalne. Taka mania. Ale fajnie jak ktoś to zauważa i zaczyna zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia :) Jak wiesz u mnie podobna akcja trwająca jednak "tylko" cały grudzień.

    OdpowiedzUsuń