Obserwatorzy

sobota, 20 grudnia 2014

Farmona - Olejek do kąpieli

Dzisiaj chcę wam przedstawić umilacz kąpieli, który rozpieszcza moje ciało podczas kąpieli od jakiś 2 miesięcy.

Co pisze na buteleczce?
Lawendowe ukojenie. Olejek do kąpieli,. Aromatyczny olejek do kąpieli z naturalnymi olejkami eterycznymi z lawendy, ekstraktem z otrębów pszennych i kompleksem nawilżającym Soft Skin. Przytulny zapach lawendy Mont Black pozwala przenieść się w czasy beztroskiego dzieciństwa, odzyskać spokój i wewnętrzną równowagę. Idealny kosmetyk, aby zniwelować napięcie, wyciszyć i usunąć zmęczenie po całym dniu. Kąpiel otula zmysłowym zapachem, muślinowa piana pieści ciało, a odżywcze otręby pszenne i kompleks nawilżający pozostawia skórę jedwabiście gładką, miękką i delikatną.
Sposób użycia: 25ml olejku wlać pod strumień ciepłej wody. Zalecany czas kąpieli : 20 minut.

Moja opinia:
Fioletowy oleisty a zarazem gęsty olejek jest zamknięty w dużej szklanej butelce. Zamknięciem jest wielki worek. Dookoła szyjki butelki są przywiązane sztuczne kwiaty lawendy. Barwa olejku jest fioletowa, a zapach typowy dla kosmetyków lawendowy, dość chemiczny. Lecz kiedy wlewam olejek do wanny zapach nie jest chemiczny, tylko takiej łąki pełnej lawendy. Kąpiel w towarzystwie tego umilacza przypomina mi wakacje na wsi i beztroskie dzieciństwo. Pomaga mi się zrelaksować przed ważnymi egzaminami. Uwielbiam go i na pewno będzie mi towarzyszył jeszcze przez wiele miesięcy.  Polecam go tym, którzy szukają dobrego umilacza za nie wielkie pieniądze. Zaś co do odżywienia mojej skóry, to rzeczywiście widać różnice :)



2 komentarze: