Obserwatorzy

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Co dostałam na święta?

Hej dziewczyny. Dzisiaj szybki i krótki post. Otóż chce wam się pochwalić co dostałam pod choinkę :-) 


2 małe perfumki z Channel - Chance zielona i różową zamknięte w pięknym opakowaniu z wymiennym wkładem.
Torebkę
Nowa prostownice bo w starej odskakiwały już płytki i zaczynała palić włosy
Wielką kursową maskę do włosów z jedwabiem. Kosztuje ona 40 zł a mi starcza na ok pół roku no może trochę więcej. A włosy wyglądają jak bym mylą je u fryzjera
Kubek na poranną kawę i herbatę przy której będę pisać dla was posty
No i to na tyle :) O masce jak i perfumach na pewno będą postu. Miłego poniedziałku :-)

3 komentarze:

  1. Maska mnie ciekawi :) Jakaś recenzja ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty :D Jestem ciekawa jak pachną te chanelki :) a kubek przesłodki!

    OdpowiedzUsuń