Obserwatorzy

niedziela, 8 lutego 2015

Co chcę kupić w FM Group cz.1 Kosmetyki


Ostatnio pokazałam wam jakie produkty zamierzam kupić w sklepach stacjonarnych a dzisiaj przyszedł czas na pokazanie wam kosmetyków jakie zamierzam kupić w tym roku w FM Group w dziedzinie kosmetyków.  Czytałam wiele dobrego o ich kosmetykach i sama parę miałam i byłam bardzo zadowolona.


1. Szminka lodowa - ponoć w zimie niezastąpiona
2.  Lakier nabłyszczający i matowiejąc nawierzchniowy
3. 10 Kolorowych lakierów

4. Podkład
5. Flamaster do brwi
6. Kredka do brwi
7. 2 róże spiekane
8. Puder bambusowy

9. Naturalny peeling do ciała czarna porzeczka ze śmietaną i wiśnia z czekoladą
10. Masło do ciała na gorąco w wariantach wiśnia z czekoladą, porzeczka z śmietaną i korzenny

11. Sole do kąpieli w wariantach zapachowych wanilia, brzoskwinia, paczula i werbena

12. Peeling cukrowy do ust
13. Szampon i odżywka
14. Żel miodowy do ust
15. Antyperspirant do stóp
16. Zmywacz do paznokci

17. FM 283
18. FM 281
19. FM 19

20. Etui na pędzle
21. Szampon do mycia pędzli

22. Zestaw pędzli FM Group

Jeżeli chcecie zobaczyć poprzednie posty z moimi chciejkami to zapraszam:



5 komentarzy:

  1. Te sole do kąpieli fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło do ciała ma cudne warianty :d szkoda, że mam zapas tego typu produktów co najmniej na pół roku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy mam tylko perfumy dla mojej psinki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam perfumy z FMu, wiele z nich jest aktualnie na promocji (30 ml za 12,80 - 15 - 25 zł). Sama zamówiłam 4 flakony :)

    OdpowiedzUsuń