Obserwatorzy

piątek, 13 lutego 2015

Co chcę kupić w FM Group cz.2 Kawa :)

Hej kochane. Ostatnio pokazuję wam co zamierzam kupić w poszczególnych sklepach. Parę dni temu pokazałam wam moją listę z FM Group kosmetyczną. Od kiedy studiuję zaczęłam pić kawę. Niestety nienawidzę fusów i dlatego zamierzam kupić pewny sprzęt jaki zobaczycie poniżej. 
1. Pudełko na kawę i chcę go kupić 2. Będę kupować kawy sypane, a nie lubię trzymać takich rzeczy w pudełkach po potem jest ta kawa wszędzie. 
2. Puszka na herbatę i też chcę kupić 2 ponieważ wraz z W. pijemy od początku stycznia herbatę liściastą zieloną i co ją biorę do ręki to się jej sporo wysypuje. 
3. Ekspres typu MOKKA i to jest właśnie to cudo dzięki czemu nie będę miała fusów od kawy :D
4. Kubek termiczny na kawę. Jak wiecie jeżdżę do szkoły 90 km i rano lubię jechać pociągiem i pić kawę, a mój kubek błaga o litość i leje się ze wszystkich stron.  
5. Kawa mielona o smaku owoców skandynawskich
6. Kawa mielona o smaku wiśni
7.Kawa mielona z aromatem Irisch cream
8.Kawa mielona Energy
9. Kawa mielona z aromatem wanilii

4 komentarze:

  1. Ja jakimś kawoszem nie jestem ale mój tata ma bardzo podobny ekspres wychodzi z niego można kawa espresso, rzeczywiście bez fusów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakimś kawoszem nie jestem ale mój tata ma bardzo podobny ekspres wychodzi z niego można kawa espresso, rzeczywiście bez fusów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post, I love it! <3

    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń