Obserwatorzy

piątek, 20 lutego 2015

Moja chciejka z DM :)) cz.1 Alverde

Kochani przychodzę do was z kolejną częścią moich planów zakupowych. Jak wiecie FM już był, Kalina sklep również, a nawet już widzieliście moje plan w sklepach stacjonarnych. No i nadszedł czas na chyba najbardziej ciekawą część otóż zakupów z DM. No i tutaj jest olbrzymi szał ponieważ jest tego masakrycznie dużo i muszę to podzielić na 3-5 postów, które będą się pojawiać ok. 1 - 2 na miesiąc. Dzisiaj przychodzę z pierwszą częścią, ale już jutro będzie recenzja a w niedzielę pielęgnacja. Stali czytelnicy mojego bloga zauważyli iż po malutku, ale bardzo sukcesywnie spełniam swoje chciejki. Jak na razie spełniam chciejki stacjonarne, ale już niedługo będą również FMowskie i Kalinowskie :))

1. Masło do ciała z masłem Shea
2. Masło do ciała z wanilią

3. Krem do rąk - granat
4. Olejek do dłoni
5. Peeling do skórek
6. Peeling do paznokci
7. Zapas mydło do rąk mięta

8. Olejki do ciała i masażu


9. Żel do mycia twarzy
10. Żel i szampon do mycia włosów i ciała
11.Żel i szampon do mycia włosów i ciała
12. Peeling do twarzy

13. Kamuflaż
14. Korektor
15. Podkład z kremem
16. 2 fazowy płyn do demakijażu
17. Krem do twarzy matujący
18. Pianka do mycia twarzy matująca
19. Peeling do twarzy
20. Żel do mycia twarzy
21. Peeling morelowy do twarzy

22. Seria do włosów nawilżająco wzmacniająca

23. Szampon i odżywka do włosów farbowanych
24. Szampon i odżywka i olejek na końcówki seria pielęgnacyjna
25. Szampon oczyszczający


26. Seria do włosów naprawcza

27. Żel do mycia grejpfrut
28.Żel do mycia wanilia
29. Żel do mycia mięta
30. Peeling do ciała
31. Peeling do ciała
32. Żel pod prysznic waniliowy


33. Szampon z kawą



A już jutro recenzja :))




4 komentarze:

  1. Ja bym chciała chociaż jakiekolwiek kosmetyki z DM :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jak ja bym chciała się znaleźć w tej drogerii choć jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo tego, jak będę w DM to zdecydowanie muszę kupić olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z alvedre miałam kremy do twarzy i są super! :)

    OdpowiedzUsuń