Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Jak samemu zrobić natłuszczającą kulę do kąpieli??

Witajcie kochane. Dzisiaj przychodzę do was z kostkami do kąpieli, które ostatnio zrobiłam sama w kuchennym zaciszu.
Do przygotowania takich kulek potrzebujemy
200g sody oczyszczonej
100g kwasku cytrynowego
15ml wybranego olejku ( ja wybrałam avoado z Delawell)
2 aromaty do ciasta każdy po 9ml ( ja wybrałam pomarańczowe)
barwnik spożywczy ( ja użyłam niebieskiego z Dr.Oetker)
2 szklane miseczki i plastikową formę do lodu


Wszystkie składniki mieszamy, aż uzyskamy konsystencję mokrego piasku


Kiedy uzyskami odpowiednią masę przekładamy do foremki. I pozostawiam na dobę. Mi wyszło więcej niż forma i zrobiłam jeszcze kulkę.
Po dobie wyrzucam wszystko do szklanego pólmiska i daje w łazience wysoko na półce

Na wannę wody wystarczą 2 kostki. Woda jest jak nad czystym morzem, taka lekko niebieska. Pięknie to wygląda. I do tego piękny pomarańczowy zapach. Po kąpieli moja skóra jest bardzo nawilżona i pachnie lekko pomarańczowo. Stosuje je wieczorem kiedy muszę się szybko wykąpać, zrelaksować i nie mam czasu na nawilżanie. Na pewno zrobię je nie raz, zwłaszcza, ze cena za kostkę wychodzi ok 1zł. 

Polecam wypróbować. 

6 komentarzy: