Obserwatorzy

piątek, 25 września 2015

Małe zakupy z Avonu

Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z małym zamówieniem z Avonu z katalogu 13. Ostatnio parę rzeczy mi się pokończyło i postanowiłam pozamawiać. 





Avon naturals szampon do włosów mięta pieprzowa i werbena 700ml - ostatnio zamówiłam zestaw szampon i odżywka po 250ml i poczułam, że nareszcie znalazłam szampon idealny dla siebie, dlatego zamówiłam większą pojemność bo bardziej się opłaca. Planet Spa maska do ciała i mus do ciała z serii Volcanic Iceland - ostatnio miałam olejek rozgrzewający z tej serii i zakochałam się w tym zapachu dlatego postanowiłam, że sobie coś zamówię jeszcze z tej serii i wybór padł właśnie na te 2 produkty. Szukam lekkiego i fajnego kremu BB i moja przyjaciółka poleciła mi BB+ z Anew więc zakupiłam. Oczywiście jako, że kocham szminki, a moje 2 już dobijają denka to zamówiłam kolejne i wybór padł na Szminkę powiększającą usta 3D w odcieniu Stolen Kisses i Szminkę Ultra Colour w odcieniu Frozen Rose. Skończył mi się już dawno puder do twarzy i postanowiłam zamówić nowość w katalogu 14 czyli Super trwały puder prasowany SPF15 z linii extra lasting w odcieniu translucent. Po domu uwielbiam chodzić w sportowych biustonoszach i zamówiłam sobie również taki z Avonu z wyjmowanymi miseczkami w odcieniu czarnym. Jako nastolatka zakochałam się w tonikach z serii Clearskin, ale jakoś nigdy nie miałam wersji zielonej i tym razem ją zakupiłam.  Ostatni zakup to pędzelek do zdobień na paznokciach. Po 2 dniach po raz kolejny robiłam małe zamówienie ponieważ koleżanka potrzebowała 3 rzeczy więc do koszyka wpadł jeszcze osuszacz do lakierów i płatki oczyszczająco tonizujące do twarzy. Na pewno niebawem ukażą się moje recenzje na temat tych nowości. 


Do ponownego zobaczenia dziewczyny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz