Obserwatorzy

poniedziałek, 3 listopada 2014

Denko październik 2014

Dzisiaj przyszedł czas na denko czyli podsumowanie tego co zużyłam w zeszłym miesiącu. Tak jak uwielbiam czytać denka tak nie cierpię ich opisywać ponieważ pochlania mi to mnóstwo czasu. No, ale mimo wszystko zapraszam na denko Październik 2014...




1. Spray zapobiegający łamaniu się włosów - nawet po wykorzystaniu całej butelki nie widziałam efektu i wydaje mi się, że to bubel.
Nie kupię ponownie bo nic nie zdziałał
2.Joanna Naturia - odżywka z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych możecie o niej przeczytać tutaj
Nie kupię ponownie
3. Marion - Płyn prostujący włosy. Nic nie robił z moimi włosami i tak leżał, aż się przeterminował. 
Nie kupię ponownie
4. Marion - Szamponetka do włosów w odcieniu 52 Aksamitny brąz. U mnie nic nie zdziałała. Na pewno ją opiszę za jakiś czas. 
Nie kupię
5.Avea - Szampon do włosów z pokrzywą. O nim możecie poczytać tutaj
Nie kupię ponownie mimo iż się sprawdził 
6. Avon Advance Techniques odcień 5.3 Moja ulubiona farba, o której można przeczytać tutaj 
Kupię ponownie


7. Avon Planet SPA. Krem do rąk i stóp z ekstraktem z lilii wodnej. Dla mnie rewelacja. Po ostatniej przygodzie z maścią na odciski jako skarpetki złuszczające był wybawieniem. Szybkie nawilżenie i głęboka pielęgnacja. Jak dla mnie rewelacyjny krem.
Kupię ponownie
8. Avon Planet Spa - ropikalny krem do rąk i skórek z masłem shea. Nie zachwycił mnie. Wykorzystałam d stóp. Fakt zapach ma śliczny, ale na tym koniec. Z Avonu o wiele bardziej wolę te kremy z serii Care a zwłaszcza kakaowy
Nie kupię ponownie
9. Avon Planet Spa - Krem do rąk z minerałami z morza martwego. Tak jak poprzednik. 
Nie kupię ponownie
10. i 11.Odświeżające chusteczki do rąk. Lubie mieć takie chusteczki u siebie w torebce. 
Kupię ponownie
12. Avon Care - Krem do rąk - wyrzucam bo się przeterminował
Nie kupię ponownie
13.Avon foot works - Złuszczający peeling do stóp. Taki średniak niby coś robi, ale efekt jest minimalny. Zapach nawet taki do zniesienia miętowy. Raczej go nie polecam. A sama już nie kupię bo znalazłam lepszy.
Nie kupię  
14. Barwa - Krem do rąk glicerynowy - wyrzucam bo się przeterminował
Nie kupię ponownie


15.Avon Senses. Kremowy żel pod prysznic Winter Cocoon. Dla mnie bubel. Męczyłam niemiłosiernie. Po umyciu się zero zapachu. Mało się pieni do tego zapach mi się nie spodobał. 
Na pewno nie kupię ponownie
16.FA antypespirant. Jak dla mnie bubel. Nawet nie radzi sobie z zapachem. Wolę go ominąć.
Nie kupię ponownie
17. Bielenda - Masło do ciała czekolada + karmel. Ujędrnienie na słodko. Moją opinię możecie przeczytać tutaj
Kupię ponownie
18. Bielenda - Masło do ciala wanilia + pistacja. Nawilżenie na słodko. O tym masełku również już się wypowiadałam i możecie przeczytać tutaj 
Kupię ponownie
19. Alterra - Olejek do ciała Limonka i oliwki - Super produkt do masażu ciała. Zwłaszcza kiedy chcemy wymasować plecy swojemu zmęczonemu i spiętemu chłopakowi lub mężowi. Nie dość, że będzie miał nawilżone ciało to jeszcze do tego rozmasujecie mu spięte mięśnie. Myślę, że zapach jest taki orzeźwiający i każdemu osobnikowi płci męskiej się spodoba. 
Kupię ponownie
20.Antyperspirant w sztyfcie pod pachy Fa - moją opinię możecie przeczytać tutaj
Może kupie ponownie
21.Avon Planet SPA - Nawilżający scrub do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek. Uwielbiam. To już chyba moje 3 opakowanie. Uwielbiam za zapach i to ja rewelacyjnie radzi sobie z moim martwym naskórkiem. 
Kupię ponownie


22. Avon - Płyn do higieny intymnej dla nastolatek Kwiat jabłoni. Temu żelowi mówię wielkie NIE. Bubel jakich mało do tego dostałam takiego podrażnienia, że aż płakałam. Nie polecam nikomu, zużyłam do mycia podług na klatce schodowej :D
Nie kupię ponownie


23.Avon - Supernawilżająca, chłodząca maseczka do twarzy - wyrzucam bo się przeterminowała
Nie kupię ponownie
24.Avon - Relaksujacy krem pod oczy - wyrzucam bo się przeterminował
Nie kupię ponownie
25. Bebeauty - Płyn micelarny do demakijażu i tonizowania twarzy i oczu. Już chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać, ale można o nim przeczytać tutaj. Polubiłam, ale na końcu już mnie męczył. Może dlatego, że znalazłam dużo lepszy
Nie kupię ponownie


26.Pasty do zębów Max White One. Rewelacyjnie wybielają zęby. Już po tygodniu używania pasty 2x dziennie widać nieziemski efekt. Ja jako osoba paląca miałam zawsze żółte zęby.
Na pewno kupie jeszcze nie raz, a nawet 2 opakownia sa w zapasie.
27. Colgate Plax Soft mint - Płyn do płukania jamy ustnej. Mój ulubiony, na początku wydawał mi się za ostry, ale z czasem przyzwyczaiłam się. Super odświeżenie i nie czuć praktycznie alkoholu.
Kupię ponownie


28.Delia Cosmetisc - Henna tradycyjna do brwi - moja ulubiona henna, kosztuje raptem ok 2,50zł i jest łatwa w aplikowaniu. Używam jej od dłuższego czasu i jakoś nie zamierzam jej zamienić na nic innego.
Kupię ponownie
29. Próbka Artdeco Fixing Powder puder. U mnie się jakoś nie sprawdził.
Nie kupię
30. Pędzel z Avonu. Trafił tutaj ponieważ jego włosie już wypadało i zaczął mnie denerwować. Ale mialam go parę lat więc miał prawo się już zniszczyć.
Może kupię, ale na razie chcę wypróbować te z FM


31.Carea - płatki kosmetyczne
Płatki, po które często sięgam. Kupuje je w biedronce. Ich plusem jest to, że się nie rozwarstwiają, dzięki czemu demakijaż czy zmycie lakieru z paznokci nie jest problematyczne. 
Kupię ponownie
32. Linda - Kremowe mydło do rąk w płynie ( zapas 1L).  Kolejne moje opakowanie i możecie o nim poczytać tutaj 
Może kupię ponownie, ale inny wariant zapachowy



33. Avon Men - Pianka w żelu do golenia. Dla mnie i mojego ukochanego niezastąpiony kosmetyk w łazience. To już nasze 6 opakowanie chyba ( a może nawet 7). Ja używam do golenia nóg bo tylko po nim nie mam chrostek i uczucia swędzenia. Ma przyjemny delikatny zapach, wystarczy troszeczkę, aby ogolić nogi. Takie opakowanie starcza nam średnio na 3-4 miesiące.
Kupię ponownie, a nawet jest już nowy w łazience.
34. 20 UNDER TWENTY - Tonik głęboko oczyszczający dla mężczyzn. Wg mojego partnera i mnie nic nie robił. Dlatego wylądował tutaj.
Nie kupię ponownie


35.Vanish - saszetka wybielacza do ubrań. Niezastąpiony produkt podczas wyjazdów zwłaszcza z dziećmi. Za jakiś czas zrobię nawet osobny post o nim.
Kupię ponownie
36. Axo - Proszek do czyszczenia jabłko. Uwielbiam myć urządzenia sanitarne tym proszkiem. Dzięki swojej formule potrafi rewelacyjnie zmyć kamień osadzający się na nich. Do tego łatwo się zmywa i nie pozostawia chemicznego zapachu. 
Kupię ponownie
37. Agent Max - Kostka toaletowa do wc o zapachu kwiatowym. Jakiś czas temu jakaś blogerka napisała, że czasem to co Biedronkowe to dobre i to jest prawda. Używałam już wiele kostek i jak nareszcie udało mi się kupić tą to poczułam iż znalazłam wybawienie. Kostka starcza na miesiąc i cały czas wydziela kwiatowy zapach.
Kupię ponownie
38. Ludwik płyn do mycia naczyń cytrynowy. Super się pieni, wydajny, rewelacyjnie likwiduje tłuszcz i do tego nie aż taki drogi. Jak dla mnie rewelka. Jeden z moich 2 ulubieńców. 
Kupię ponownie  



Kupię - 17 produktów
Może kupię - 3 produkty
Nie kupię - 18 produktów



Miałyście coś z tego? A może coś was zainteresowało??
Zapraszam na fb KLIKNIJ

7 komentarzy:

  1. ja lubię szamponetki z marion.. ale ja uzywam blondów :) nie wiem jak z ciemnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować tę oliwkę z alterry koniecznie! póki co zaczekam na tą ze skarbów syberii czy się sprawdzi, a ta będzie następna :) sporo udało Ci się zużyć, ale masz rację robienie takich postów jest bardzo czasochłonne :D ogólnie to jak widzę te kosmetyki avon z serii planet spa to widzę nasze maseczkowanie jakieś 10 lat temu :( Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeleine oj było tych maseczkowych imprez :D Mieszkałyśmy drzwi w drzwi a teraz każda z nas na innym końcu Polski. To niesprawiedliwe. Musimy znowu zrobić maseczkowe party. Zaś co do olejku Alterry to bardzo polecam bo jest rewelacyjny.

      Usuń
    2. koniecznie kiedyś musimy :))

      Usuń
  3. Ile Ty tego zużyłaś :) jestem pod wrażeniem :) Ja też lubię czytać projekty denko, ale przygotowanie całego projektu i opisanie jest strasznie czasochłonne. Staram się opisać i przygotowywać na bieżąco, ale i tak zajmuje to sporo czasu. Może z czasem dojdę do wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam,że kiedyś miałam ten krem do stóp z Avonu. Przypomniałaś mi tym postem,że ja jeszcze nie zrobiłam swojego denka;)

    OdpowiedzUsuń