Obserwatorzy

piątek, 28 listopada 2014

Vizir - podsumowanie testów



Hej dziewczyny. 8 tygodni temu otrzymałam paczkę od Everydaymy w ramach grona ambasadorów. Dostałam się do projektu kapsułek do prania Vizir. 
W paczce otrzymałam opakowanie kapsułek dla sienie i pojedyncze kapsułki dla moich przyjaciół, znajomych, rodziny, i kolegów/koleżanek z pracy. 


Oczywiście swoje zadanie wykonywałam sumiennie. Rozdałam kapsułki, opowiadałam o nich i robiłam Badanie Opini. No, ale przeciez by polecić kapsułki musiałam je sama wypróbować. Jestem osobą, która nie podlizuje się firmą i moje opinie zawsze są żetelne nie ważne czy sama kupuje produkt czy dostaje go w ramach współpracy. Tym razem firma bardzo mnie zaskoczyła. Na 1 ogień poszły ubrania białe i tu był jeden wielki szok. Moje białe koszulki wybielone. Najlepsze jest to, że jeszcze wtedy paliłam przez co ubrania miałam pożółknięte. Kolejne pranie było kolorowe. No i po wypraniu kolory były intensywniejsze. Pokochałam te kapsułki, a co najlepsze, że nie musiałam dolewać płynu do płukania bo i tak po samych kapsułkach zapach pozostawał przyjemny. 
Płyn do prania jest zamknięty w kapsułce z rozpuszczającej się gumowej substancji. Rzeczywiście podczas prania rozpuszcza się ona w bardzo szybki sposób. W kapsułce jest pomarańczowy płyn o intensywnym kwiatowo podobnym zapachu. No jak dla mnie zapach cudny. 

Polecam go wszystkim i mężczyzną i kobietą, którzy robią pranie. Jak dla mnie jest tylko 1 minus CENA :((
Dla osób, które robią pranie codziennie cena jest za wysoka. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz