Obserwatorzy

czwartek, 13 listopada 2014

Porzeczkowy zawrót głowy

Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o żelu pod prysznic o zapachu porzeczki. Jakiś czas temu zagościłam w Rossmanie i zakupiłam żel pod prysznic od Isany i to własnie o nim dzisiaj będzie :))

OD PRODUCENTA I SKŁAD




MOJA OPINIA

Żel jest zamknięty w plastikowej butelce o barwie lekko fioletowej i zakrętce mocno fioletowej. W zakrętce mamy zamkniecie na klik z dziurką (zdjęcie poniżej), dzięki której żel nie wylewa się za dużo Pojemność opakowania to 300ml.. Konsystencja typowego żelu o jasnej fioletowej barwie co widać na zdjęciu poniżej. Zapach piękny porzeczkowy (strasznie przypomina mi lato na wsi). Uwielbiam go! Rewelacyjnie się pieni do tego ten zapach... mmm... ah.... Normalnie dzieciństwo. Super oczyszcza moje ciało. Prysznic z jego towarzystwem to poezja. Cena tego żelu jest naprawdę nie duża bo raptem 2,99zł, a na promocji 2,19zł.



Lubicie ten żel? A może wręcz przeciwnie??

3 komentarze:

  1. lubię ich żele, przede wszystkim za przystępną cenę i ciekawe zapachy :) jak długo utrzymuje się ten zapach na ciele?

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo porzeczkowy! na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń