Obserwatorzy

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Co planuje kupić do końca marca?


Hej kochane :)) Dzisiaj chcę wam pokazać co zamierzam kupić przez najbliższy czas, a raczej do końca marca. Część z nich jest z tradycyjnych sklepów, część z FM Group, a reszta z DM :) Są produkty kosmetyczne jak i nie :)) Zapraszam :)

1. Oliwka dla dzieci z Bambino. Słyszałam, że rewelacyjnie zwalcza rozstępy a do tego moja skóra polubiła się z oliwkami. 

2. Bielenda olejek do kąpieli - słyszałam o nim wiele dobrego i myślę, że warto byłoby go wypróbować zwłaszcza, że uwielbiam olejki do kąpieli

3. Coś z poprzedniej wishlisty. Krem do rąk kokosowo bananowy. Uwielbiam oba te owoce więc ciekawi mnie jako krem. 

4. Farmona wiśniowy olejek do kąpieli. Mam lawendowy, który sprawdza się wyśmienicie. Tylko kusi mnie ta wiśnia. 

5. Plyn do demakijażu. Mój ulubiony się kończy, ale o czarnej oliwce ostatnio coraz częściej można przeczytać na innych blogach i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. 

6. Balsam z Garniera. Znudziły mi się balsamy z Avon i jestem ciekawa czegoś nowego

7. Olejek do masażu z Green Pfarmacy, miałam rozgrzewający, ale ten ponoć jest dużo lepszy

8. Jak już pisałam lubię zapach kokosa a ta sól mogłaby mi się spodobać

9. Żele pod prysznic Soraya


10. Peeling myjący truskawka. Ciekawi mnie jego zapach. 

FM GROUP


Świeczka sojowa i zapach do mieszkania w zapachu wiśni.
 Czy wprowadzi mnie w zapach wiosny? Zobaczymy

Chemia do domu - ponoć jest super. To co wybrałam na razie:

Peeling cukrowy do ust - na ciepłą wiosnę będzie idealny

Róż spiekany do policzków. Można go używać zarówno jako róż do policzków i cień do powiek.


 DM
Balsam do ciała kokosowy

Lotion

Malinowy balsam do ciała

Malinowy dezodorant

Kolejny malinowy dezodorant

Kokosowy dezodorant

Black secret - dezodorant

Płyn do demakijażu 


Balsam do ciała

Balsam do ciała

Żel pod prysznic

Żel pod prysznic

Lakier do paznokci

Mydło do rąk

Olejek do masażu

Ziołowy olejek do kąpieli

Olejek do kąpieli

Kokosowy olejek do masażu

Olejek do masażu

Szampon wiśniowy

Szampon truskawkowy

Szampon ziołowy

Pianka do golenia
Żel pod prysznic

Żel pod prysznic

Żel pod prysznic

Żel pod prysznic

Żel pod prysznic

Żel pod prysznic

Żel pod prysznic

Żel pod prysznic
Foremki. Chcę zacząć robić własne pieczenie do kanapek

Ponoć ten płyn do podług jest rewelacyjny a tani

Chusteczki do kokpitów. Warto jest mieć je w samochodzie a te ponoć tani i dobre

Mleczko do urządzeń sanitarnych - ciekawa czy niemiecka chemia jest taka dobra jak mówią

Płyn do mycia szyb + zapas - wiosną wypróbuję na brudnych oknach po zimie


Żel do wc
Spirala do brwi i rzęs 

I parę rzeczy dla mojego W.






I jeszcze...
Niszczarkę do papieru. Nie lubię targać dokumentów, a tu włożę i będą wiórki

Wygodne adidasy


Lista długa, ale te rzeczy bardzo mnie kuszą. Myślę, że większość szybko kupię.

5 komentarzy:

  1. Dłuuuga lista. Jestem lekko zaskoczona ilością produktów. Ten wypiekany róż z jakiej jest firmy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem do rąk kokos-banan osiągnął właśnie u mnie denko ;) myślę, że jutro lub pojutrze wrzucę post na jego temat, więc może szybciej zdecydujesz się na jego zakup :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow sporo tego :D ja na razie muszę mniej więcej tyle zużyć :D

    OdpowiedzUsuń