Obserwatorzy

czwartek, 8 stycznia 2015

Liester Blog Award po raz 2 :)


Dziękuję Doll Eyes za nominację do Liester Blog Award. Niestety nie mogłam szybciej odpowiedzieć na pytania. 
W skrócie chodzi o to, że odpowiadasz na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała, po czym Ty nominujesz 11 innych blogerów informując ich o tym oraz wymyślasz 11 pytań, na które mają odpowiedzieć.


1. Twoja ulubiona perfuma to...?
Hm... ciężko powiedzieć. U mnie zależy od pory roku. Aktualnie jest to Chanel Chance różowa.
2. Czy masz markę kosmetyczną, której asortyment najbardziej do Ciebie trafia?
Ostatnio natrafiłam na Green Pharmacy, którego asortyment ostatnio coraz częściej mi towarzyszy.
3. Gdybyś miała do wyboru miejsce na Ziemi, to w którym zamieszkałabyś na stałe? Hm.... i to chyba bardzo ciężkie pytanie. Jak mam być szczera to zostałabym w Polsce.
4. Największy bubel jakiego kiedykolwiek używałaś.
Oj z Isany olejek pod prysznic.
5. Gdybyś miała opisać swój idealny plan na weekend to jak by on wyglądał.
Tutaj zależy czy byłby w domu czy nie.
Jeżeli w domu to rano bym wstawała i robiła pyszne śniadanka takie jak np. Grzanki z pieczarkami i serem lub grzanki z serem białym. Potem grałabym w gry i karty z moim ukochanym. Popołudniu pyszny obiad bym upichciła i zrobiła ciasto na podwieczorek. Potem włączyłabym fajny film i z lampką wina oglądała z moim menem. Potem kolacja i wieczorne spa w wannie.

Jeżeli bym miała zaplanować weekend poza domem to bym wybrała się do Karpacza do hotelu z basenem.
W piątek bym wyjechała z domu i pojechała do Karpacza. Wieczorkiem na basen. W sobotę spałabym jak najdłużej a potem poszłabym zwiedzać. Późnym popołudniem znowu na basen. W niedziele basen cały dzień i do domu. Uwielbiam odpoczywać na basenie. Najlepszy dla mnie relaks.
6. Kto jest twoim największym autorytetem?
Moja mama.

7. Peeling mechaniczny czy enzymatyczny?
Zdecydowanie mechaniczny
8. Twoje najprzyjemniejsze wspomnienia z dzieciństwa.
Oj moje największe i zarazem najlepsze wspomnienie z dzieciństwa to jak wraz z moją przyjaciółką i bratem siadaliśmy na sankach przed choinką i śpiewaliśmy kolędy. Oj nigdy tego nie zapomnę.
Oj jak oni to przeczytają to mnie chyba zabiją.
9. Czy są rzeczy, które drażnią cię dzisiaj w Blogosferze?
Nie
10. Czy starasz się zdrowo odżywiać i jak to u ciebie wygląda?
Nie staram się zdrowo odżywiać.
11. Co wyróżnia Twoim zdaniem twojego bloga od pozostałych?
Chyba chemia gospodarcza w denku :P

Moje pytania dla innych:
1. Jaki jest Twój ulubiony umilacz kąpieli?
2. Jakie peelingi do ciała lubisz?
3. Mleczko do demakijażu czy płyn micelarny?
4. Ulubiona perfuma?
5. Kot czy pies?
6. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
7. Jaki rodzaj maseczek jest twoim ulubionym?
8. Szminka czy błyszczyk?
9. Jakiej odżywki do paznokci używasz?
10.Jakie jest twoje ulubione śniadanie?
11. Co myślisz na temat Wielkiej Orkiestry  Świątecznej Pomocy?

Nominuję:


Mam prośbę do nominowanych dziewczyn :) Jak opublikujecie odpowiedzi to proszę o informację w komentarzach.

7 komentarzy:

  1. Witaj Kajeczko :) Dziękuję Ci pięknie za nominacje, jak znajdę wolną chwilę, to z pewnością odpowiem na Twoje pytania, ale nie obiecuję, więc nie złość się jakby co :)
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za nominacje:) postaram sie w miare szybko odpowiedziec:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo. Ubawiła mnie odpowiedź o denku - jednym zdaniem sprawiłaś, że się uśmiechnęłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam dziękuję za nominację, ale ja się w to już nie bawię :) wiec odpowiem tutaj

    1. Jaki jest Twój ulubiony umilacz kąpieli? nie mam wanny
    2. Jakie peelingi do ciała lubisz? wszystkie
    3. Mleczko do demakijażu czy płyn micelarny? płyn micelarny i żel
    4. Ulubiona perfuma? nie mam
    5. Kot czy pies? lubię wszystkie zwierzęta
    6. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje? Chorwacja
    7. Jaki rodzaj maseczek jest twoim ulubionym? maski algowe
    8. Szminka czy błyszczyk? błyszczyk
    9. Jakiej odżywki do paznokci używasz? nie używam
    10.Jakie jest twoje ulubione śniadanie? płatki owsiane z dodatkami
    11. Co myślisz na temat Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? fajnie, ze ktoś też myśli o innych i im pomaga.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację jest mi bardzo miło :d Jak znajdę chwilkę na pewno odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To też jest jedno z moich najlepszych wspomnień z dzieciństwa... pamiętam te niebieskie lampki na choince... ♡ łezka się w oku kręci :)

    OdpowiedzUsuń