Obserwatorzy

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Moja kolekcja wosków Yankee Candle

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje 3 woski od Yankee Candle. Może to dziwne, ale ja jakoś nie lubię mieć nie wiadomo jak dużo rzeczy danej kategorii ( prócz żelów pod prysznic:). Dzisiaj opisze wam każdy z nich, ponieważ mam je chyba od października i często je używam.


Pierwszym woskiem jaki wybrałam był Cinnamon Stikc. Mega cynamonowy zapach. Jest tak ostry, że paliłam go raptem 2 razy i się boję znowu go zapalić. Zapach jest tak cynamonowy, że jak tylko go wącham mam ochotę na szarlotkę. Uważam, iż polubią go miłośnicy cynamonu, ale ci, którzy go tylko trochę lubią będą się męczyć przy tym zapachu.


Kolejnym jest ulubieniec mojego ukochanego czyli Sicilian Lemon. Jego w sumie ma już najmniej ponieważ zostało mi ok 2 porcji. Zapach jest mocno cytrynowy, ale taki słodko cytrynowy. Mnie osobiście zimnymi i ciemnymi wieczorami wprowadza w takie lato. Zawsze jak go zapalę zbiera nam się na wspomnienia. Polecam go tym, którzy lubią takie rześkie i świeże zapachy, ale ostrzegam jest  intensywny.

Ostatni jest moim ulubieńcem. Totalnie świąteczny jak dla mnie zapach i towarzyszył mi przez 2 tygodnie przed świętami. jest to zapach o nazwie Mandarin cranberry. jest to połączenie mandarynki i żurawiny. Jakoś mandarynka kojarzy mi się z zimą, żurawina z drogami moczowymi i infekcjami, ale te 2 zapachy razem to totalnie świątecznie. Polecam go tym, którzy kochają święta Bożego Narodzenia i zapachy z tym świętem związane.

A jaki jest was ulubiony zapach wosków Yankee Candle?

5 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiam się nad kupnem chociaż jednego, na spróbowanie. Wszyscy chwalą, to mam nadzieję, że i ja będę zadowolona ;)

    lovesomespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze zadnego wosku od nich nie mam:p

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że te zapachy by mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam cynamon i cynamonowy wosk z yankee, topi się u mnie regularnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam,że jak na razie ominęło mnie woskowe szaleństwo - nie mam żadnego;)

    OdpowiedzUsuń