Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lipca 2015

Aqua Slim?? www.myprotein.pl

Witajcie kochane. Dzisiaj przychodzę do was z moją opinią napoju, który bardzo mnie zaciekawił, a który dostałam do przetestowania od www.myprotein.pl. Wybierając produkty do testowania wybrałam zgrzewkę napoju energetycznego o smaku pomarańczy i marakui, a także 2 koszulki o których napiszę niebawem. Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził ten napój?? Zapraszam do dalszej części postu.

Elle Aqua Slim to niskokaloryczny napój dietetyczny, który łączy w sobie szereg specjalnie wyselekcjonowanych składników, dzięki którym osiągniesz pożądaną sylwetkę.
Aqua Slim idealnie zaspokaja pragnienie dzięki lekkiemu i odświeżającemu smakowi. Napój ten opracowano, by zapewnić Ci odpowiedni poziom nawodnienia w ciągu dnia oraz poprawić Twoje wyniki. Połączenie herbaty zielonej, chromu i witaminy B pomoże organizmowi wykorzystać zmagazynowaną energię, by przyspieszyć metabolizm i spalić kalorie. Oprócz tego dodano także l-karnitynę w celu zwiększenia ilości tłuszczu spalanego przez organizm w ciągu dnia.
Elle Aqua Slim pomoże Ci osiągnąć Twoje cele pod względem spalania tłuszczu i zapewni odpowiednie poziomy nawodnienia.
Główne zalety
Opracowano z myślą o bardziej efektywnym spalaniu tłuszczu
Pomaga zachować optymalny poziom nawodnienia w ciągu dnia
Zawiera L-karnitynę, herbatę zieloną i chrom
Zalecane stosowanie
Stosować jako część zdrowej diety. Idealnie nadaje się do gaszenia pragnienia, zwłaszcza w trakcie wysiłku.
Składniki
Orange and Passion Fruit:
woda źródlana, kwas cytrynowy, acetyl-L-karnityna, naturalne smaki, wyciąg z herbaty zielonej, konserwant (benzoesan sodu), substancja słodząca (sukraloza), witamina B6, witamina B12, chromium (III) Chloride Hexahydrate.
Informacje odżywcze
Typowa zawartość w 500ml:
energia: 25kJ
energia: 5kcal
śladowe ilości białka
węglowodany: 1,5g
śladowe ilości tłuszczu
500ml zawiera ponadto:
witamina B6: 10mg (400% RDA)
witamina B12: 10mg (400% RDA)
acetyl L karnityna: 500mg
herbata zielona (50% EGCG): 100mg
chrom: 0,24mg. RDA - zalecane spożycie dzienne


Moja opinia:
Jakiś czas temu widząc siebie w lustrze, stawając na wagę stwierdziłam, że niestety ale muszę coś zrobić ze swoimi zbędnymi kilogramami. Dobrze jest mieć jakiś napój energetyczny na początku by mieć siły. Nie zawsze motywacja nam pomaga. Zamówiłam 12 butelek gdzie każda ma 500ml. Codziennie jeżdżąc na rowerku wypijałam pół butelki. Więc starczyły mi na prawie miesiąc. Koszt takiej zgrzewki to 9,59€ czyli nie całe 40zł, ale akurat jest aktualnie w promocji za €4.80 czyli ok 20zł. Na prawdę się opłaca. Ale dobra o samym napoju teraz. Napój jest w plastikowej butelce o poj. 500ml, ma na sobie piękną foliową "nalepkę" w odcieniach różu, srebra i niebieskiego. Szata graficzna jest na prawdę wykonana z pomysłem i rzuca się w oczy. Do tego srebrna plastikowa nakrętka, którą łatwo odkręcić i zakręcić.

Sam napój ma odcień lekko pomarańczowy i jest dość słodki. 


Jest mocno wyczuwalna marakuja, zaś pomarańcza jest lekko wyczuwalna, ale to ona daje ten posmak słodyczy. Mimo, iż napój jest słodki to doskonale gasi pragnienie. mam wrażenie, że rzeczywiście po tym napoju miałam więcej siły i potrafiłam dłużej jeździć na rowerku, co niestety przy mojej wadze jest ciężkie do wykonania. Nawet jakiś czas temu mój W. wziął butelkę bo jechał na dłuższą trasę do Niemiec na rowerze i też był zadowolony z tego napoju. Jest to napój, który w takie upalne dni jak w zeszłym tygodniu były sprawdzi się rewelacyjnie. Gasi pragnienie, zaspokaja zapotrzebowanie organizmu na słodkie i do tego daje nam więcej energii. Czego chcieć więcej dla osoby, która zrzuca zbędne kilogramy i szuka idealnego napoju?


Już niebawem pokażę wam koszulki, które pomagają mi w zwalczaniu kilogramów, a was zachęcam do skorzystania z promocji na www.myprotein.pl zwłaszcza, że się opłaca je (za 1 butelkę płacimy 1,60zł) a przesyłka nie kosztuje dużo. 


FAKT, IŻ DOSTAŁAM NAPÓJ DO PRZETESTOWANIA NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.






1 komentarz:

  1. ja czekam na takie wersje napojów, niesłodzonych - ale nie w pojęciu dzisiejszego marketingu, że zastępuje się cukier substancjami słodzącymi tylko żeby taki napój był bardzo mało słodki, bo jako ze piję głównie wodę i herbaty to słodkie napoje są dla mnie za słodkie :P

    OdpowiedzUsuń