Obserwatorzy

niedziela, 5 lipca 2015

THE TRONE??

Witajcie kochane. W wczorajszym poście mogłyście zobaczyć etykiety na przetwory jakie dostałam od Pani z akatja.pl i dzisiaj przychodzę z moją opinią kolejnej naklejki z tej strony. Chodzi o naklejkę, którą jak ujrzałam wiedziałam, ze chce ją mieć. Piękny napis w łazience, który określa wszystko. Urokliwa, rzucająca się w oczy, ale czy warta 15zł? 

Naklejka do łazienki
jest wykonana z matowej folii samoprzylepnej, którą można nakleić zarówno na ścianę jak i na płytki, ceramikę, szkło.
Naklejoną nalepkę można myć lekko wilgotną ściereczką z łagodnym środkiem myjącym.
Kolorowe wzory umieszczone na przykład na spłuczce, klapie od sedesu czy lustrze stworzą niebanalną dekorację Twojej łazienki. Naklejki można użyć do dekoracji każdego pomieszczenia - salonu, łazienki, korytarza, jak również pokoju dziecięcego.
Umieszczenie tego samego wzoru w kilku miejscach - na przykład na lustrze i kabinie prysznicowej pozwoli uzyskać bardzo ciekawy efekt.
Naklejki są bardzo ciekawym pomysłem do łazienki, w której użyto nieco monotonnych kolorów. Kilka naklejek w kontrastowm kolorze + nowy dywanik czy ręcznik pozwolą bardzo szybko odmienić to nieciekawe wcześniej wnętrze.
Aby nakleić wzór na ścianę wystarczy tylko odkleić naklejkę od podkładu razem z papierem transferowym, przyłożyć w wybranym miejscu i docisnąć miękką szmatką lub ręką. Potem wystarczy delikatnie zdjąć papier transferowy, w razie potrzeby dociskając naklejkę mocniej - i efektowne zdobienie gotowe!
Wzór możemy wyciąć jako nalepkę w wybranym kolorze lub jako jednorazowy szablon malarski - do malowania.
Na całą naklejkę naklejona jest folia transportowa ułatwiająca naklejenie naklejki w całości, jednak można bez trudu rozciąć elementy nożyczkami i naklejać według własnej kompozycji.
Jeśli odpowiada Ci wzór, ale potrzebujesz inny niż dostępny rozmiar - skontaktuj się z nami - na zamówienie dostępne inne rozmiary!
Rozmiar podstawowy 100x50cm - poniżej rozmieszczenie elementów na arkuszu:

Moja opinia:
Naklejkę dostajemy w tubie dzięki czemu mamy pewność, ze nie przyjdzie pognieciona i uszkodzona. Sama naklejka zostaje umieszczona na twardej kartce o śliskiej strukturze i dodatkowo naklejka jest zabezpieczona grubą folią 
Napis jest wykonany z materiału, który przypomina mi folię samoprzylepną taką grubą jak się kiedyś na technice i plastyce w szkole używało. Mój napis jest w kolorze czarnym, ale wiem, że można go zamówić w wielu innych kolorach. Naklejkę odklejamy od białej kartki tak by całość pozostało nam na folii. 

Następnie folię z naklejką przyklejamy na wybrane miejsce. W moim przypadku była to toaleta. 


Następnie delikatnie odklejamy folię...

 ... i cieszymy się ślicznym, a zarazem efektownym napisem.

Jest jeszcze coś co mnie bardzo zaskoczyło. Napis jest błyszczący, ale w łazience nie mieni się za mocno.

Swoją naklejkę przykleiłam 29 maja i od tamtej pory napis jest umieszczony na toalecie. Po ponad miesiącu nie stało się z nim nic. Nie poodchodziły elementy, ani się nie odkleja. Cały czas wygląda jak nowy i zachwyca oko codziennie. Mimo ścierania co 2 dzień wilgotną ścierką wiem, że posłuży mi na długo. Bo skoro po miesiącu nic jej się nie stało to myślę, że prędko też nie zostanie zniszczona.

Koszt takiej naklejki to 15zł, ale czy warto tyle wydać?? Odpowiedź brzmi TAK. Cena w porównaniu do perfekcyjnie wykonanej naklejki i tego materiał z jakiego jest wykonana jest wart nawet większej ceny. Ta naklejkę możecie zamówić tutaj (klik klik klik) i przyjdzie wam do domu :)

Z ciekawości zerkałam do sklepów, w których można stacjonarnie kupić takie naklejki to są dużo droższe i wykonane w gorszy sposób. Jestem zachwycona tą nalepką i na pewno skusze się jeszcze na nie jedną z tej strony zwłaszcza, że asortyment jest olbrzymi i wiem, że każdy znajdzie coś dla siebie.


A wy lubicie takie naklejki, które ozdabiają wasze mieszkania??

FAKT, IŻ DOSTAŁAM NAKLEJKĘ DO PRZETESTOWANIA NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ

1 komentarz:

  1. super to wygląda, w końcu czarno na białym - królowa na włościach :))

    OdpowiedzUsuń