Obserwatorzy

czwartek, 30 lipca 2015

Koszulki z myprotein.pl

Witajcie kochane. Dzisiaj przychodzę do was z zaległą recenzją koszulek z sklepu www.myprotein.pl. W ramach współpracy dostałam 2 koszulki tego samego rodzaju tylko, że w różnych rozmiarach, kolorach i napisach. Jednak ich struktura jest taka sama. Rozmiary wybierałam sama.Jeżeli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdziły to zapraszam :))






Zamówiłam te koszulki z myślą o ciągłych letnich treningach. Jedną większą na dany okres zaś drugą mniejszą na okres gdy schudnę ( niestety tak się nie stało). Używałam je w lecie w czasie biegania i w czasie jazdy na rowerku stacjonarnym. Dzięki specyficznej strukturze koszulki nie miałam problemu z brakiem oddychającej skóry. Koszulki mają częściowo prześwitującą strukturę dzięki czemu skóra oddycha i pot nie zalega nam pod koszulką. Olbrzymim plusem tej koszulki jest materiał.  Jest przyjemny w dotyku, nie mechaci się szybko, a pranie go w rękach to wręcz dla mnie przyjemność. Również nosi się je z przyjemnością ponieważ w czasie upału nie przyklejają się do ciała przez co nie mamy uczucia dyskomfortu. Koszulki w tyle mają wycięcie, które w czasie treningu pozwala nam na swobodę ruchu ramion, ale przez to, ze koszulka prześwituje to lepiej nosić pod nią stanik sportowy. Na różowej widnieje napis Live Love Lift, zaś na szarej Do More Be More. Koszulka kosztuje 79zł i jest tutaj [link]





Co do funkcjonowania sklepu:
Nie mam  żadnych zastrzeżeń. Kontakt bardzo przyjemny i odpowiedzi są bardzo szybkie. Miałam problem z dostawą ponieważ w moim adresie jest dużo polskich znaków i jakoś nie pomyślałam by je pozmieniać na zwykle czyli Ś na S i moja paczka została wstrzymana w czasie wysyłki i miała zostać cofnięta, ale na szczęście po szybkim telefonie do przekaźnika było ok, a sklep bardzo szybko odpowiadał na moje wiadomości związane z tym problemem.  Dodatkowo płacimy za przesyłkę 3,99E a przychodzi nam do domu kurierem. Polecam ten sklep bo obsługa jest na najwyższym poziomie.



FAKT, IŻ PRODUKT DOSTAŁAM W RAMACH WSPÓŁPRACY W ŻADEN SPOSÓB NIE WPŁYNĄŁ NA MOJĄ OPINIĘ.



EDIT: z 28.01.2016r.
Koszulka po pół roku używania 2 razy w tygodniu i częstemu praniu nie uległa żadnemu zniszczeniu prócz lekkiemu zmechacaniu, a napisy sa w nienaruszonym stanie. Nigdzie nie ma również żadnej dziurki. Czyli jak widać jest warta swojej ceny :)) Polecam. Widziałam dzisiaj na stronie, że różowa nadal jest w sprzedaży. I aktualnie na koszulki wpisując kod odliczpl jest 25% zniżki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz