Obserwatorzy

sobota, 13 lutego 2016

Yankee Candle - Christmas Cookie

Hej.  Dzisiaj przychodzę do was z moją pierwszą opinią o wosku firmy Yankee Candle i będzie to Christmas Cookie.  Wiem,  że święta Bożego Narodzenia są już dawno za nami i wszyscy teraz szykują się na walentynki,  ale nadal mamy zimę.


Wg sklepu internetowego www.goodies.pl w tym wosku są wyczuwalne 3 aromaty: wanilia,  cukier i świeże masło i tutaj się zgodzę z tymi składnikami. Po pierwszym odpaleniu tego wosku przypomniałam sobie czasy młodzieńcze kiedy wraz z moją przyjaciółką piekłyśmy maślane ciasteczka i posypywałyśmy cukrem pudrem.  Ah.... aż mi ślinka pociekła.  Zaraz po zapaleniu tego wosku w pokoju zaczyna unosić się delikatny zapach wanilii, a po chwili już dochodzi do niej masło i cukier puder.  Tak po 2-3 minutach w pokoju już czujemy w pełni zapach maślano waniliowych ciasteczek.  Zapach jest intensywny,  ale nie mocny.  Wg mnie nawet po długim paleniu tego wosku zapach się nie zmienia co jest dużym plusem.  Mojemu partnerowi bardzo przypasował ten zapach i sam zaproponował by kupić świecę o tym zapachu na grudzień, na okres przedświąteczny.  Wosk ma kolor jasnej wanilii i pochodzi z serii classic.


Ocena:6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz