Obserwatorzy

piątek, 12 lutego 2016

Yankee Candle Lake Sunset

Hej :)  Dzisiaj przychodzę do was z zapachem miesiąca lutego,  który aktualnie jest na promocji.  Ja akurat nie mam wosku ani świecy tylko próbkę,  którą dostałam podczas ostatnich zakupów.  Otrzymana próbka wystarczyła mi na 2 użycia.  Co myślę o tym zapachu i czy zakupię wosk lub świecę?  O tym w dalszej części


Wosk ma kolor biały i jest dość suchym woskiem.  W opakowaniu zapach jest lekki i przyjemny,  można wyczuć zapach drewna i słodyczy,  ale kiedy zapalimy wosk w kominku zapach radykalnie się zmienia. Wg opisu,  który jest na stronie www.goodies.pl zapachy wyczuwalne to ozon,  drewno i ananas,  ale czy rzeczywiście tak jest?  Nie wiem jak pachnie ozon więc nie mogę sobie wyobrazić go,  drewno czuć od razu,  a ananas to słodycz o której wspomniałam wcześniej.


Kiedy odpaliłem ten wosk pierwszy raz poczułam na raz mocny zapach, po którym po chwili rozbolała mnie głowa i od razu musiałam zgasić i wywietrzyć mieszkanie oraz wylać wosk z kominka.  Byłam bardzo niezadowolona z tego wosku,  ale po jakimś czasie postanowiłam jeszcze dać mu jedną szansę.  Właśnie leże na łóżku i piszę dla was tego posta z uśmiechem na ustach.  Zapach w pokoju jest lekki,  drewniany z czymś świeżym i pudrowym. Gdy zamykam oczy wydaje mi się jak bym była nad polskim morzem,  na molo w czasie wiosny gdzie zmoknięte drewno jest w czasie schnięcia.  Takie mam skojarzenie.  Kiedy pierwszy raz odpaliłam wosk byłam zmęczona nauką i egzaminami,  a teraz jestem zrelaksowana i zapach sprawia mi przyjemność.  Jak dla mnie ten zapach jest dobry kiedy mamy spokojny dzień,  ale nie sprawdzi się kiedy nasz organizm jest wykończony.  Niestety nie przekonał mnie do siebie na tyle bym kupiła wosk czy świecę. A wy co o nim sądzicie?

Moja ocena: 3/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz