Obserwatorzy

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Avon Lekki podkład "Moc koloru"

Hej :) Dzisiaj przychodzę do was z podkładem z młodzieżowej serii Avonu. Mowa o podkładzie Moc Koloru Colortrend. Ja mam swój w odcieniu Light, a jego cena to 21 złotych bez promocji, a na promocji ok 13 złotych. Czy jest wart tej ceny? Zapraszam do mojej opinii w dalszej części postu.


Co pisze na stronie Avonu?
Lekki, nawilżający podkład do wszystkich rodzajów skóry. Doskonały do codziennego, nie wymagającego wysiłku makijażu.
-wtapia się w naturalny koloryt skóry
-delikatnie nawilża
-nie obciąża skóry
Jak działa:
Lekka formuła zapewnia efekt zdrowo lśniącej skóry. Nie tworzy efektu „maski” i nie obciąża skóry.
Jak stosować:
Nałóż niewielką ilość produktu na policzki, nos i czoło i rozetrzyj ruchami na zewnątrz.


Moja opinia:
Podkład mamy zamknięty w plastikowej tubce z nakrętką. Tubka jest częściowo przeźroczysta dzięki czemu widzimy zużycie produktu. Plastik jest na tyle giętki, że bez problemu możemy wyciskać podkład w odpowiedniej ilości. Minusem jest możliwość zamówienia go w 2 odcieniach - jasnym i ciemnym. Konsystencja jest lekkiego kremu do twarzy. Zapach ma jak dla mnie nieprzyjemny i drażniący. Podkład jedyne co robi to daje uczucie lekkiego nawilżenia i poprawia koloryt naszej skóry. Nie kryje, nie rozświetla i nie matuje. Ja go używam tylko latem na krem z filtrem by poprawić koloryt cery. Ja nie bardzo za nim przepadam i bardzo rzadko do niego wracam. Mam go prawie 2 lata, a jest zużycie w połowie. Używam go również w domu kiedy nie wychodzę z niego, a wiem, że może przyjść kurier lub listonosz. Jak dla mnie totalny przeciętniak i nie polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz