Obserwatorzy

czwartek, 2 czerwca 2016

Nowości maja

Hej :) Tak jak widać po tytule dzisiaj przychodzę do was z nowościami z miesiąca maja. Trochę się tego nazbierało, ale to głównie przez promocję w Rossmanie na lakiery. W kwietniu mogłyście zobaczyć nowości promocyjne na twarz i oczy, a teraz lakiery ( bo do ust kupiłam tylko 1 rzecz). Dobra nie przedłużam i zapraszam do dalszej części tego postu gdzie znajdziecie wiele pachnących i kolorowych kosmetyków.



Jak już wspomniałam poszalałam na promocji Rossmana na lakiery. Kupiłam 4 lakiery Lovely z serii Exotic Color w numerach 2 (żółty), 3 (różowy), 4 (pomarańczowy) i 5 (koral) - są to mocno neonowe kolorki, 



dodatkowo kupiłam 7 lakierów z serii Summer Beauties Lovely 1 (mleczna zieleń), 2 (niebieski), 3 (zgniła zieleń), 4 (żółty), 5 (brudna brzoskwinia), 6 (brzoskwinia), 7 (brudny pomarańcz). 



Z Lovely kupiłam również z serii Classic nr. 64 ( strażacka czerwień) i 20 (przeźroczysty) oraz Top Cout Matte. 



Rok temu również pokochałam lakiery Rimmel i zasięgłam po 2 kolorki 860 Bestival Blue (chabrowy) i 873 Breakfast in Bed (mięta). 



Dodatkowo zakupiłam coś o czym słyszałam dużo pozytywnych opinii więc postanowiłam wypróbować. Mowa o Evree MaxRepair Regeneracyjne serum do paznokci.



 Dodatkowo na promocji również były produkty do ust, a że ja jestem uzależniona od produktów pielęgnujących to zakupiłam pomadkę ochronną AA Sun Care o pięknym zapachu.



Przy okazji zakupów z Rossmanie nie mogło zabraknąć w koszyku ulubionej oliwki dla niemowląt z BabyDream. Wzięłam również na próbę oliwkę z Johnson's. W denku wylądował mój sztyft pod pachy więc zastąpiłam go nowym z Dove, a Wojtek również wykończył swojego Adidasa i zakupiłam mu nowy Ice Dive.



Podczas zakupów w Biedronce skusiłam się na żel do higieny intymnej Intimea z kwasem mlekowym i białą herbatą, bo mój się kończy a ten kiedyś bardzo mi przypasował. Dodatkowo kupiłam zmywacz do paznokci z BeBeauty z olejkiem kokosowym bo mój dobiega denka a paznokcie co drugi dzień są w innym kolorku.



Również zrobiłam małe zamówienie z Avonu z katalogu 7. Wiadomo, że mam świra na punkcie produktów do kąpieli więc kupiłam Planet SPA Luksusowy eliksir do kąpieli z pyłem z pereł. Dodatkowo z tej serii kupiłam Rozświetlający żel krem do twarzy na noc. Nie obeszło sie bez żelu pod prysznic Joyful Tropics o pięknym zapachu brzoskwini i papai. Avon zmienił opakowanie paru produktów i zakupiłam próbki kremu BB oraz kremów i bazy z Anew oraz perfum Little Dress i nowego FullSpeed. W ramach promocji dostałam zestaw za 1zł w skład którego wchodzi Intensywnie nawilżający balsam do ciała z olejkiem orzechów makadamia oraz Intensywnie odżywiający kremowy żel pod prysznic z olejkiem z orzechów makadamia.


I to tyle kochane z nowości. Mam nadzieję, że w czerwcu trochę przystopuje z zakupami i poużywam sporo produktów z zapasów. Ciszę się z lakierów, bo ostatnio moje lakierowe pudełko zaczynało świecić pustkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz