Obserwatorzy

środa, 16 lipca 2014

Jeliton - moja opinia

Dzisiaj coś dla zdrowych jelit. Jakiś czas temu dzięki kampani rekomenduj.to miałam okazję przetestować Jeliton dla zdrowych jelit.




Informacje z opakowania:
Skład: Łupina nasienna babki jajowatej.
Działania: Wzmaga perystaltykę jelit, usuwa uczucie pełności, wzmaga odchudzanie, ułatwia wypróżnianie nie powodując biegunki, nie podrażnia jelit, łagodzi objawy biegunki, stosowanie preparatu nie powoduje uzależnienia.
Dzienna porcja to 4 saszetki. 1 szaszetke rozpuszcza się w 100ml wody lub soku.

Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Od kiedy go stosuję spokojnie wypróżniam się codziennie i mimo nie do końca przyjemnego smaku jak i konsystencji po wymieszaniu z wodą. Można go dodać do sosu czy nawet wymieszać z gotowanymi ziemniakami do obiadu. Dzięki saszetką zawsze można go mieć przy sobie w pracy, szkole jak i na wyjeździe. Nie trzeba ze sobą nosić całego opakowania. Nie jest on drogi, ale za to jest bardzo wystarczalny.

Moja ocena
4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz