Obserwatorzy

poniedziałek, 21 lipca 2014

Krem do twarzy na noc i dzień AVON Solutions

Dzisiaj coś o pięlegnacji na szej twarzy. Wiadomo, że każda z nas powinna codziennie używać kremu, ale niestety wiele z nas tego nie robi. Dzisiaj coś wartego uwagi.


Jakiś czas temu zakupiłam cały zestaw nowej linii Solutions truly radiant. NA początku nie byłam do niego przekonana, ale skończył mi się mój krem do twarzy a to ciągle leżało. No i wziełam się za wypróbowanie. Zaczęłam wieczorem i jak rano zobaczyłam moją twarz w lustrze przeżylam szok. Moja skóra była elastyczna, nawilżona i wyglądała na taką delikatną, a w dotyku gładka i miękka. No to wiadomo, wzięłam krem na dzień i wypróbowałam. Ta linia jest Koloryzująco nawilżająca i na prawdę działa. Zapach ma zniewalająco przyjemny co na prawdę u mnie ma wielkie znaczenie. Bo jaki facet chciałby spać przy swojej kobiecie gdy jej twarz nieprzyjemnie pachnie? Po 2 miesiącach stosowania jestem skłonna, że naprawde nie żałuję tego zakupu. Krem na dzień jak i krem na noc są super. Konsystencja tego na dzień to lekka kremowa maź, a tego na noc to żelowa. Obie są naprawde przydatnie dobrane. Kremy super szybko się wchłaniają i bardzo szybko można zobaczyć rezultaty. Nawet moja rodzina jak mnie zobaczyła po 4 miesiącach niewidzenia się zapytała co mi daje taką siłę, że tak promienieję i tak ślicznie wyglądam, a ja byłam po 4 tygodniach kucia do egzaminów. Kremy są w szklanych słoiczkach zakręcane zakrętką. Jedzą ze mną często w torbie i jeszcze nigdy się nie rozbiły.  W katalogu 11/2014 ( który trwa od 31.07.2014) są po17,99zł za szt, ale często można je dostać taniej.



Moja ocena
5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz