Obserwatorzy

czwartek, 10 lipca 2014

TRND i nowe podpaski


Ostatnio udało mi się zostać ambasadorką marki Always i dostałam paczkę od TRND dla mnie i moich koleżanek. 



Zawartość paczki wydać na zdjęciu. Jestem nimi zachwycona, ponieważ nareszcie czas okresu jest dla mnie praktycznie niewyczuwalny. Chyba nie ma kobiety, która w TE DNI czuła się rewelacyjnie i komfortowo. ja zawsze starałam się nie wychodzić z domu bo bałam się, że mi przecieknie gdzieś na spodnie. Ciągle miałam w torebce opakowanie podpasek, a na noc zakładałam 2 podpaski. Koniec tego koszmaru. na noc spokojnie zakładam na bieliznę 1 podpaskę Always na noc bo jest na tyle długa, że nie ma obaw, że cokolwiek mi przecieknie, do tego nie ma przykrego zapachu. A na dzień używam Normal i bez problemu idę na siłownie czy długi spacer. nawet nie przeszkadza mi, że partner położy głowę na moje kolana, bo wiem, że przykry zapach znikł. Na prawdę te podpaski są rewelacyjne. Po wielu latach znów wracam do Always. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz