Obserwatorzy

niedziela, 3 sierpnia 2014

Denko lipcowe - czyli puste opakowania kosmetyków

No i się doczekałam. Na reszcie :DD Moje pierwsze denko mogę wam pokazać. O dziwo nie jest takie malutkie. Chodź już w torbie są 2 puste opakowania, które wczoraj wykończyła, ale pokaże je dopiero z denkiem sierpniowym.

No to zaczynamy :))

1. Dwufazowy olejek do kąpieli stop - płyn i oliwka oddzielają się od siebie. Zapach typowo morski. Ja po nim nie byłam zadowolona, bo tak na prawdę nie widziałam jakiś efektów po tym olejku. Raczej po niego już nie sięgne.


2. Woda toaletowa Summer White Sunset Avon - jak dla mnie rewelacja. Kocham tą perfumę. To mój zapach na lato. Rzadko można spotkać wodę toaletową czy perfumę, która pachnie inaczej latem i zimą. Na lato jest rewelacyjna. Już 2 kolejne są w zapasie. 
3.Zestaw plastrów z woskiem do depilacji twarzy " Idealna gładkość" AVON - totalna beznadzieja. W zestawie jest chyba 10 plastrów i 2 husteczki nawilżone olejkiem. Ja dostałam po nich takiej wysypki, że masakra. Całą skórę tam gdzie goliłam wąsa miałam w chrostach. Nigdy już po nie na pewno nie sięgnę.

4. Odżywczy eliksier do kąpieli, Planet SPA Avon. Ma bardzo przyjemny zapach niby kwiatowy, ale podchodzi trochę pod owocowy. Bardzo gęsty, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Bardzo fajnie się sprawdza w okresie świątecznym, ale nie tylko. Polecam tym co lubią poleżeć sobie w wannie. Ja na pewno kupie sobie na zapas. 
5 i 6 pasty do zębów Max White One. Rewelacyjnie wybielają zęby. Już po tygodniu używania pasty 2x dziennie widać nieziemski efekt. Ja jako osoba paląca miałam zawsze żółte zęby. Teraz mimo, że dalej palę ciesze się białymi zębami. Na pewno kupie jeszcze nie raz.

7. Odżywka do włosów farbowanych Ziaja - Ja na pewno jej nie kupię, ale możecie o niej przeczytać TU.
 8. Szampon do włosów farbowanych Ziaja - Ja na pewno jego nie kupię, ale możecie o nim przeczytać TU.
9. Szampon dodający blasku AVON. Jest rewelacyjny. Włosy po nim wyglądają na zadbane, nawet kolor po farbowaniu chroni, a do tego brak problemów z rozczesywaniem. Jest bardzo gęsty i bardzo wydajny, a jesnocześnie ma bardzo przyjemny zapach. Na pewno po niego sięgnę jeszcze nie raz. 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne denko :) Ziaja mnie zainteresowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem dobrze Ci poszło z tym denkiem ;)
    nic z niego nie używałam. Ale co do depilacji... to z Avonu mam krem do depilacji skóry wrażliwej i on działa super! jako jedyny z tego typu produktów mi się sparwdza, a testowałam wiele ;)

    Pozdrawiam! I żyuczę kolejnych owocnych denek ;)

    OdpowiedzUsuń