Obserwatorzy

sobota, 2 sierpnia 2014

Wczorajszy przegląd pocztowy

Dzisiaj kolejny szybki post z przeglądem pocztowym, a już jutro moje pierwsze Denko :D
W czwartek moja pani listonosz przyniosła mi 3 paczuszki. Oto ich zawartość.

Paczka z gminy Poraj w odpowiedzi na moja prośbę w mailu do nich. 

Jakiś czas temu na stronie Yodeymy ( kliknij!)można było zamówić 15ml próbkę perfum. Oto moja 
AKCJA NADAL TRWA

No i ostatnia przysyła to karta lojalnościowa od Hebe. Wystarczyło się zarejestrować i podać adres. Wraz z kartą przyszła gazetka z artykułami i promocjami dla posiadaczy karty. Na pewno się przyda jak będę jechała do mamy. 


3 komentarze:

  1. też zamówiłam sobie próbke perfum ;) mam nadzieję, że dojdzie bo z moim listonoszem to jest ciężko ...:/

    OdpowiedzUsuń
  2. tez dostałam próbkę perfum z tej firmy tylko nie zdążyłam się pochwalić ..tylko ja zamówiłam sobie arome :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń