Obserwatorzy

wtorek, 19 sierpnia 2014

Odświeżacz powietrza w sprayu z Aril - Moja opinia

Dzisiaj coś dla tych co lubią czuć ładny zapach w pomieszczeniu, w którym siedzi. Ja kupiłam odświeżycz powietrza  o zapachu kwiatowo wodnym. Zapach mnie po prostu urzekł już nawet w sklepie. Wystarczy jedno pryśnięcie by w całym pomieszczeniu w pare sekund był kwiatowy zapach. Opakowanie zawiera 300ml środka i jest metalowe. Na górze jest plastikowy przycisk za pomocą którego uwalnia się zapach. U mnie w biedronce widziałam 3 warianty zapachowe. Środek jest bardzo wydajny.  Polecam go każdemu.


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy tych zapachów w sprayu nie używałem, więc nie mogę wyrazić swojej opinii na ich temat. Dla mnie bezkonkurencyjny jest https://neutralizatoryzapachu.pl jeśli chodzi o neutralizator zapachów. Stosuję go od dość dawna i w sumie nigdy nie mnie nie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że dużo skuteczniejszy byłby oczyszczacz powietrza z jonizatorem, znakomicie neutralizuje szkodliwe związki i odświeża powietrze. Jakbyś była zdecydowana to polecam sklep https://zdrovi.pl/ , tutaj jest ogromny wybór tych urządzeń i w dobrych są cenach

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że im mniej chemii w powietrzu tym lepiej więc jak najbardziej oczyszczacze są dobrym pomysłem. Pomagają także w zwalczaniu objawów alergii wziewnej i jeśli borykacie się z tym problemem to polecam strone Dbam o oczy , gdzie znajdziecie informacje na temat produktów które łagodzą objawy ze strony oczu , które towarzyszą w trakcie alergii

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście oczyszczanie powietrza jest bardzo ważne tym bardziej kiedy zapach jest niekoniecznie przyjemny. Ja również staram się aby funkcjonował u mnie nawilżacz powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza właśnie po to aby nasze wyeliminować zbyt suche powietrze z pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam takich odświeżaczy. Chcę kupić do domu taki https://www.mediaexpert.pl/oczyszczacze-powietrza/oczyszczacz-sharp-ua-hd60e-l,id-1228404 oczyszczacz powietrza. jest dużo zdrowszy. Pomyśl nad naturalnym rozwiązniem. A zapach można sobie też naturalnie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie, jak chcecie mieć świeże powietrze, to nie w ten sposób ;p . Lepiej kupić takie urządzenie, jak oczyszczacz powietrza i gotowe... Będziecie mogli cieszyć się idealnym powietrzem. W sklepie Max Electro widziałam ich spory wybór. Możecie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń