Obserwatorzy

sobota, 9 sierpnia 2014

Naturalny mus do ciała o zapachy wiśni i czekolady FM Group - moja opinia

Witam wszystkich ponownie. Dzisiaj coś innego niż Avon :D ( nareszcie). Chciałabym się z wami podzielić opinią na temat ( jak na razie) mojego ulubionego musu do ciała. 


Opis producenta na stronie:

Naturalny mus do ciała o delikatnej, aksamitnej konsystencji. Kompozycja odżywczych składników mineralnych sprawia, że mus doskonale sprawdza się w codziennej pielęgnacji przesuszonej skóry. Wzbogacony został o masło shea i olej kokosowy, które – dzięki zawartości witamin A i E, minerałów oraz kwasów tłuszczowych – wnikają głęboko w skórę, odżywiając ją i regenerując. Kwas gamma-linolenowy, znajdujący się w oleju z ogórecznika lekarskiego, wyraźnie poprawia napięcie skóry, pozostawiając ją sprężystą i gładką. Mus posiada piękny zapach wiśni zanurzonych w czekoladzie, który poprawia nastrój i pomaga się zrelaksować.


Moja opinia
Zaczełam używać tego musu jakiś czas temu kiedy moja skóra błagała o nawilżenie. Zapach jest po prostu cudny. Mieszanka wiśni i czekolady powala na kolana, ale niestety kiedy się za mocno wysmarujemy i czujemy ciągle ten zapach może nam się zrobić po prostu nie dobrze. Konsystencja zbitego musu, ale pod wpływem ciepła naszych palców z opakowania nie wyciągamy nadmiernej ilości musu. Pod wpływem ciepła ciała mus robi się delikatny i moja skóra bardzo szybko go wchłania. Dzięki takiej konsystencji produkt na bardzo długo wystarcza, on po prostu daje nam wrażenie, że go nie ubywa. Moja skóra po nim się bardzo poprawiła. Jest gładka, delikatna w dotyku i jednocześnie nawilżona. Mus jest zapakowany w dużym białym, plastikowym pojemniku z zakrętką o pojemności 180ml. Cena to ok 46zł, ale jest to rewelacyjny kosmetyk na prezent. Ja osobiście go polecam.

Moja ocena 4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz