Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

Pianka zapobiegająca osadzaniu pary wodnej - FM Group - moja opinia

Dzisiaj o super produkcie dla tych co kochają gorące kąpiele, ale nie cierpią zaparowanych luster czy okien. Jakiś czas temu zamówiłam piankę zapobiegającą osadzaniu się pary wodnej na szybach i lustrach firmy FM Group. Zapraszam do przeczytania co o tym produkcie pisze producent i co ja o nim sądzę.




Od producenta:

Pianka zapobiegająca osadzaniu się pary wodnej. Polecana jest do powierzchni narażonych na parowanie: okien, luster, kabin prysznicowych, kafli, szyb samochodowych, okularów. Nie tylko dokładnie myje, ale także pozostawia niewidoczną powlokę ochronną, która zabezpiecza powierzchnię przed osiadaniem pary i kurzu. Nie pozostawia smug. 
Sposób użycia: Nanieść preparat na oczyszczoną powierzchnię, po powstaniu delikatnej piany rozprowadzić ściereczką. 
Składniki: <5% niejonowe związki  powierzchniowo czynne, propan-butan-izobutan, alkohol benzylowy, kompozycja zapachowa ( limonene, hexyl cinnamol, citral, linalool), methylchloroisothiazolinone, methlisothiazolinone.
Uwaga! Pojemnik pod ciśnieniem, chronić przed słońcem i nagrzaniem powyżej temperatury 50 stopni C. Nie przekłuwać ani nie spalać, także po zużyciu. Produkt skrajnie łatwopalny. Nie rozpylać nad otwartym płomieniem lub żarzącym się materiałem. Chronić przed źródłem zapłonu - nie palić w czasie rozpylenia. Chronić przed dziećmi. Nie wdychać aerozolu. Stosować wyłącznie w dobrze wentylowanych pomieszczeniach. Unikać zanieczyszczenia skóry i oczu. W razie połknięcia niezwłocznie zasięgną porady lekarza - pokaż opakowanie lub etykietę. Stosować zgodnie z przeznaczeniem. 

Moja opinia:

Stosuje tą piankę już od bardzo długiego czasu. Rewelacyjnie sprawdza się w łazienkach na lustrach. Kocham gorące kąpiele co niestety łączy się z zaparowanymi lustrami. Od kiedy używam ten środek mogę cieszyć się gorąca kąpielą i niezaparowanymi lustrami. Ja również sprawdziłam go w zimie. Wielu kierowców boryka się z problemem zaparowanych okiem podczas jazdy. Niestety dla kierowców jest to duże utrudnienie jazdy. W moim samochodzie wypróbowałam tej pianki. No i jestem bardzo zadowolona. Pianka sprawdziła się na 5+ :)) Zima bez zaparowanych szyb w samochodzie to coś wyjątkowego. Pianka jest w metalowym wysokim opakowaniu zamykana plastikową nakładką. Zaś pod nakładka znajduje się plastikowy rozpylacz. Środek jest bardzo wydajny. Pojemność to 300 ml. Ta "Tuba" z pianką starcza mi na nie całe 2 lata. W katalogu cena to 14,10zł, ale często można znaleźć w promocji. Dziewczyny naprawdę wam szczerze polecam.

Ocena
5+/5




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz