Obserwatorzy

środa, 6 maja 2015

Drożdżowe odżywienie??

Witajcie kochane. Przychodzę do was dzisiaj z moją opinią na temat drożdżowej maski do włosów pobudzającą wzrost. W październiku i listopadzie zeszłego roku straciłam ok 50% moich włosów. Mój organizm dostał w tym okresie bardzo mocno w "kość" ponieważ moje życie codzienne zostało wywrócone do góry nogami. No i musiałam jakoś odratować te włosy. Używałam przeróżnych masek i odzywek, a także szamponów. W lutowym ShinyBoxie znalazła się właśnie ta maska i nadszedł czas na jej wypróbowanie. Aktualnie jestem na końcówce tego opakowania i uważam iż mam już o nim wyrobioną opinię. 

 Co możemy przeczytać na opakowaniu??



Moja opinia:

Maska jest zamknięta w plastikowym opakowaniu z przeźroczystego plastiku i zakręcana pokrywką. Na opakowaniu są napisy po rosyjsku, ale jet również nalepka z polskim tłumaczeniem co możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej. Konsystencja to gęsty płyn taki lekko kremowy o mlecznej barwie co można zobaczyć na zdjęciu poniżej. Pod prysznicem nakłada się tą maskę na 1-2 minut na wilgotne i umyte włosy po czym spłukuje. Jest to moim zdaniem super maska dla dziewczyn, które tak jak ja myją włosy rano. Maska mnie bardzo zaskoczyła swoim działaniem. Moje włosy rzeczywiście szybciej rosną co najbardziej mogę zauważyć po moich baby włoskach, które udało mi się "wyhodować". Niestety maska nie pozostawia włosów miękkich w dotyku lecz bardziej szorstkie. Dla mnie zapach samej maski jest do wytrzymania mimo, iż jest bardzo intensywny. Ja lubię drożdżowy zapach, ale osoba, która go nie lubi może mieć problem z tą maską pod względem waloru zapachowego. Na szczęście zapach nie utrzymuje się na włosach. Mi takie opakowanie wystarczy na ok 1,5 miesiąca przy używaniu co 2 dni. Wg mnie wydajność jest super. Niestety jest dostępna głównie na stronach internetowych takich jak np. www.kalina-sklep.pl w cenie ok. 18zl. Jest warta takiem ceny za 300ml bo tyle jej otrzymujemy. 


To już drugi produkt Babuszki Agafii jaki miałam okazję używać i na pewno nie ostatni bo super się sprawdzają. A wy miałyście już jakiś produkt z tej serii i możecie polecić??


5 komentarzy:

  1. Też ją miałam :) fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrz a u mnie wygląda to inaczej: wzrostu czy wysypu nowych włosków raczej nie zauważyłam ale moje włosy bardzo się z nią polubiły - po jej użyciu są miękkie, lejące i nie mam problemu z ich rozczesaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, jeśli pachnie drożdżami :P nie lubię tego zapachu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ją już od jakiegoś czasu i używam dość rzadko więc długo już u mnie stoi, rzeczywiście zapach specyficzny, ale dla mnie do zniesienia :) sama maska szału u mnie nie robi, jest całkiem fajna ale raczej nie kupię kolejnego opakowania

    OdpowiedzUsuń