Obserwatorzy

środa, 20 maja 2015

Sól do kąpieli z kawałkami owoców??

Witajcie kochane. Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją w tym tygodniu. Tym razem napiszę wam o soli do kąpieli, która skradła moje serce kiedy pierwszy raz ją powąchałam u mojej przyjaciółki. Mowa o soli z biedronki Bath Salt apple& cinnamon. Jest to dość specyficzna sól, ponieważ ma coś innego od iunnych. Jesteście ciekawe co to takiego??? Zapraszam do dalszej części :))




Co pisze na opakowaniu?
Aromatyczna sól do kąpieli o kuszącym, apetycznym zapachu jabłka i cynamonu doskonale koi, wycisza i relaksuje. Naturalna mieszanka solnych kryształów, stanowi źródło mikro- i makroelementów, które odbudowują gospodarkę mineralną komórek, wspomaga regenerację skóry i zapewnia jej zdrowy wygląd. Kąpiel z dodatkiem kryształków solnych o zapachu rajskiego deseru rozbudzi twoje zmysły, uwolni od stresu, rozluźni i wprowadzi w błogi nastrój.
Sposób użycia: dodaj garść soli do kąpieli podczas napełniania wonny wodą. Zalecany czas trwania kąpieli powinien wynosić 10-20 minut.

Moja opinia:
Opakowanie: ma kształt cylindra Jest wykonane z brązowego, prześwitującego plastiku i ma metalową górę, która jest zamknięciem. Dookoła opakowania jest nalepka w pięknych szaro czerwonych barwach
Pojemność: 650g
Kolor i konsystencja: są to kryształki soli o żółtawej barwie z dodatkowymi kawałkami skórek owoców. Wydaje mi się, że są to skórki jabłka i pomarańczy suszone
Zapach: w opakowaniu pachnie jak świeżo upieczona szarlotka z dużą ilością cynamonu, ale pod wpływem gorącej wody zapach nieco się zmienia. Mam wrażenie jak by ktoś dodatkowo dosypał goździków. Ciekawa kombinacja.
Wydajność: duża. starcza na ok 10 kąpieli :)
Dostępność: Biedronka i cena to ok 8zł
Podsumowanie:Stałe czytelniczki mojego bloga wiedzą, że ja uwielbiam sole i różne płyny umilające kąpiel.
 Kiedy wsypuję tą sól do wanny czuję się jak bym wchodziła do cukierni gdzie akurat pieką szarlotkę. Uwielbiam połączenie jabłka i cynamonu i do tego ten przenikający goździk - no po prostu cudo. Na pewno u mnie taka kąpiel nie działa relaksująco jak pisze na opakowaniu producent, ale bardzo mnie pobudza i czuję napływ energii. Ostatnio wykąpałam się o 20 z tą solą i do godziny 22 prasowałam bo miałam taką ochotę i przede wszystkim energię. Nie zauważyłam jakiegoś specjalnego działania na mojej skórze, ani nie wysusza, ani nie poprawia jej wyglądu. Nie rozczarowała mnie, a wręcz przeciwnie zachwycił. Na pewno pokochają go kobiety, które lubią mocne zapachy, ale i również mężczyźni, ponieważ wiem, iż mój W.  uwielbia tą sól tak samo jak ja. 

A wy macie jakąś sól, która podbiła wasze serce?? Może mi coś polecicie?? 

2 komentarze:

  1. Miałam tą sól i faktycznie jest genialna. A te pływające wokół skórki pomarańczy i jabłka bardzo urozmaicają i umilają kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować , uwielbiam aromatyczne kąpiele:)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń