Obserwatorzy

piątek, 1 maja 2015

Sól brzoskwiniowa od Fm Group

Witajcie kochane. Dzisiaj przychodzę do was z moją opinią soli do kąpieli 
o zapachu soczystej brzoskwini z firmy Fm Group.



Przygodę z tymi solami rozpoczęłam jakieś 3 lata temu kiedy zostałam konsultantką Fm Group, ale wtedy miałam kwiat wiśni. W marcowych nowościach mogliście zobaczyć moje duże zamówienie z tej firmy i tak właśnie między innymi znajdywała się sól, która jest bohaterem dzisiejszego postu.

Co pisze o niej producent na opakowaniu?

Sól do kąpieli z serii SPA SENSES to naturalna sol morska z rejonu Brazylii. Dzięki mikro i makroelementom, takim jak: wapń, magnez, brom, jod, potas i żelazo, wzmacnia i uelastycznia skórę. Kąpiel działa odprężająco i sprawia, że staje się miękka, jedwabiście gładka i dobrze oczyszczona oraz utrzymuje delikatny, piękny zapach. Sposób użycia: Wsypać niewielką ilość soli bezpośrednio pod strumień ciepłej wody. Po kąpieli dokładnie spłukać ciało. produkt przeznaczony tylko do użytku zewnętrznego. Nie spożywać. W przypadku połknięcia skontaktować się z lekarzem. Produkt może ulec odbarwieniu pod wpływem światła.  
Cena: 20,10zł/600g w katalogu FM Group

Moja opinia:
Sól jest zamknięta w dużym, przeźroczystym, plastikowym opakowaniu i zakręcana metalową nakrętką. Opakowanie dookoła jest oklejone nalepką z wzorami kwiatów, liści i owocu brzoskwini. Po otwarciu opakowania od razu czujemy przecudny, słodki zapach soczystej brzoskwini. Mi ten zapach przypomina sierpień i wakacje na wsi u babci. Sól ma konsystencję dużych kryształków soli o pomarańczowym kolorze. Ja do wanny wsypuje się ok. 2 nakrętki tej soli, a woda nabiera lekko pomarańczowego koloru i cała łazienka pachnie owocowym aromatem brzoskwini. Opakowanie ma 600g co wystarcza na ok 30 kąpieli. Co ważne sól powinno się zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia co jest bardzo rzadko spotykane. Dla mnie to duże zaskoczenie. Wg producenta kąpiel ma działać odprężająco i tak właśnie na mnie działa, ma także oczyszczać i zmiękczać naszą skórę i rzeczywiście zmiękcza, ale czy oczyszcza to nie wiem bo zawsze używam dodatkowo żelu pod prysznic. I na koniec zapach soli powinien utrzymać się na skórze i rzeczywiście się utrzymuje przez parę godzin. Stałe czytelniczki na pewno zauważyły, że ja uwielbiam takie umilacze kąpielowe, a ta sól na pewno będzie ze mną jeszcze przez długi czas. Tą sól można zamówić w 5 różnych wariantach zapachowych: werbeny, brzoskwini, kwiatu wiśni, wanilii i paczuli. Ja miałam kwiat wiśni i pięknie pachniała, teraz mam brzoskwinię i na pewno skuszę się jeszcze na pozostałe zapachy bo mając drugie opakowanie tej soli wiem, ze jest warta każdej złotówki. Polecam :)


A wy lubicie takie umilacze?? Miałyście już tą sól??
I zapraszam do polubienia na facebooku klik klik klik

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam soli z FM, ale jestem ciekawa tego zapachu. Aaaa i tak, uwielbiam umilacze kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz ją wypróbować bo jest rewelacyjna. zakochasz sie w niej

      Usuń
  2. Hej, przepraszam że nie w temacie ale szukam pomocy.
    Naczytałam się w internecie od różnych dziewczyn jaka to maść na odciski jest super na zrogowacenia stóp. No i głupia ja zamiast się chwile zastanowić to poleciałam do sklepu kupiłam i smarowałam. Co z tego wyszło to masakra.
    Wiem, że też miałaś przygodę z piętą posmarowaną tą maścią.
    Proszę powiedz czy udało Ci się doprowadzić to do stanu normalnego, ile to trwało i czy nie zostały jakieś ślady? Co polecasz użyć żeby jakoś wspomóc regeneracje skóry teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia odezwij się do mnie na facebooku to ci opiszę jak odratowałam swoje pięty :)

      Usuń