Obserwatorzy

środa, 13 maja 2015

Płyn eukaliptusowy od Balea do kąpieli

Witajcie kochane w dzisiejszym poście o ziołowym płynie do kąpieli od Balea w wersji zapachowej Eukaliptus. Jeżeli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził to zapraszam dalej.

Co pisze producent na stronie?
Miękkie bulgotanie kąpiel ziołowa relaksuje cennych olejek eukaliptusowy, daje nową energię i daje umilając kąpiel. Aby dowiedzieć się chwila odpoczynku i zregenerować siły, delektując wyzwalające zapach korzennych Eukalyputs.

Moja opinia:
Opakowanie: Płyn jest zamknięty w butelce z brązowego plastikowego opakowania zakręcany grubym, plastikowym pokrętłem. Plastik opakowania jest prześwitujący i widać ile pozostaje płynu w opakowaniu. Pojemność to 500ml.
Zapach: bardzo mocny, ziołowy, orzeźwiający, mocno eukaliptusowa
Konsystencja i barwa: konsystencja rzadkiego żelu o zielonej barwie

Wydajność: na kąpiel daje się 2-3 nakrętki. Czyli cała butelka starczy na ok 20-25 kąpieli. Więc na prawdę wydajny.
Cena i dostępność: Dostępny w drogeriach Dm za 0,95Euro ( ok 3,80zł)
Podsumowanie:
Kolejny produkt Balei, który podbił moje serce. Latem kocham kąpiele w ziołowych płynach. Ostatnio chciałam się zrelaksować i wypróbować ten płyn. Jak weszłam do gorącej wody i się położyłam poczułam dziwny chłód, takie lekkie mrożenie. Po chwili się zorientowałam, że to płyn genialny na upalne lato. Każda z nas w upalne lato marzy o chłodzącej kąpieli, a ten płyn jest odpowiedni do takiego relaksu. Na pewno pokochają go kobiety, które lubią ostre i wyraziste  zapachu. Czyli takie jak ja :)) Co do wydajności uważam, iż jak na swoją cenę jest bardzo wydajny. 


9 komentarzy: